وسوسه سلفی‌ با اختاپوس کار دست زن میانسال داد! +فیلم

کد خبر: 950568

زن میانسالی که با قرار دادن اختاپوس سمی روی صورتش قصد گرفتن عکس سلفی را داشت به دردسر بزرگی افتاد.

وسوسه سلفی‌ با اختاپوس کار دست زن میانسال داد! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: ماجراجویی زن میانسال آمریکایی که برای گرفتن عکس سلفی یک اختاپوس سمی را روی صورتش قرار داده بود چیزی نمانده بود به یک فاجعه تبدیل شود. پس از آنکه «جمی بیسکگلیا» این اختاپوس را روی صورتش قرار داد ناگهان این جانور خود را به صورت این زن چسباند و او را گزید.

یکی از عکس‌هایی که منتشر شده است این زن را در حالی که اختاپوس را روی صورت خود قرار داده است و لبخند بر لب دارد نشان می‌دهد. تصویر دیگر در حالی که اختاپوس به شکل وحشتناکی اندام‌های مکنده خود را به صورت این زن چسبانده است و او تلاش می‌کند این جانور را از روی صورتش جدا کند نشان می‌دهد. بنا به گفته جمی این اختاپوس دو نقطه از صورت او را مورد حمله قرار داد. جمی پس از این حادثه برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و توانست از این حادثه جان سالم بدر ببرد.

جمی در گفتگو با KIRO ۷ گفت: "این اختاپوس چانه مرا مورد حمله قرار داد و پس از آنکه من توانستم برای لحظه‌ای اندام او را از صورتم جدا کنم این جانور دوباره صورتم را مورد حمله قرار داد. درد شدیدی را در صورتم احساس می‌کردم. صورتم متورم شده بود و خونریزی شدیدی داشتم. "

گفتنی است؛ اقدام این زن میانسال آمریکایی برای گرفتن عکس سلفی با اختاپوس سمی و حمله این جانور به او در حالی خبرساز می‌شود که حدود ۲ ماه پیش نیز یک دختر جوان چینی از ناحیه صورت مورد حمله اختاپوس قرار گرفته بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها