فیلم: فراموش کاری عجیب دزد حین سرقت سوژه شد!

کد خبر: 952857

زن جوان پس از سرقت موفقیت‌آمیز کالسکه و خروج از مرکز خرید متوجه شد بچه‌اش را در داخل فروشگاه جا گذاشته است.

فیلم: فراموش کاری عجیب دزد حین سرقت سوژه شد!

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حواس پرتی عجیب یک دزد ناشی را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که در نیوجرسی آمریکا رخ داد یک زن جوان پس از سرقت موفقیت‌آمیز یک کالسکه و خروج از فروشگاه متوجه شد بچه‌اش را در داخل این مرکز خرید جا گذاشته است.

در ابتدای این ویدئو که توسط دوربین مداربسته فروشگاه ثبت شده است، این زن به همراه دو همدستش وارد فروشگاه می‌شود. در حالی که هر یک از آن‌ها بچه خود را به همراه دارند، زن جوان به سمت تعدادی کالسکه می‌رود و با برداشتن یکی از آن‌ها از مقابل ویترین، بلافاصله از فروشگاه خارج می‌شود. او در حالی موفق به سرقت این کالسکه می‌شود که پس از خروج از این مرکز خرید ناگهان متوجه می‌شود، بچه‌اش را در داخل فروشگاه جا گذاشته است.

ویدئو ضبط شده از این فروشگاه نشان می‌دهد، این زن دوباره سراسیمه وارد فروشگاه شده و با بغل کردن فرزندش آنجا را ترک می‌کند. بنا به گفته پلیس، این سه زن با یک نقشه قبلی وارد این فروشگاه شدند و این اتفاق در حالی رقم خورده است که در ابتدا دو نفر از همدستان این زن توجه کارمندان را جلب کرده‌اند تا این زن بتواند اقدام به سرقت این کالسکه کند. پلیس با شناسایی هویت دو نفر از سارقان اقدام به دستگیری آن‌ها کرد و کالسکه به سرقت رفته دوباره به این فروشگاه تحویل داده شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها