جوان هندی که گرفتار کینه شتری کلاغ‌ها شد +فیلم

کد خبر: 953946

جوان هندی مدت سه سال است که گرفتار حمله دسته جمعی کلاغ‌ها شده است.

جوان هندی که گرفتار کینه شتری کلاغ‌ها شد +فیلم

باشگاه خبرنگاران:جوان هندی اهل مادیا پرادش هند مدت سه سال است که سرنوشتی، چون فیلم «پرندگان» اثر آلفرد هیچکاک را پیدا کرده است. هر روزی که او از خانه بیرون می‌اید به جرم قتل مورد جمله کلاغ‌ها قرار می‌گیرد.

نکته عجیب اینجاست که پرندگان فقط به او حمله می‌کنند.

شیوا کوات کارگر روزانه محلی می‌گوید که مشکلاتش در مورد حمله کلاغ‌ها سه سال پیش به دلیل یک سوتفاهم آغاز شد.

یک روز در حالیکه این مرد در خیابان قدم می‌زد متوجه جوجه کلاغی شد که در یک توری آهنی گیر کرده بود، علی رغم تلاش او برای کمک، این پرنده کوچک در دستان وی مرد. تعدادی از کلاغ‌ها این صحنه را دیدند و از آن روز بر این باورند که جوجه کلاغ به دست این جوان کشته شد و از آن به بعد هر روز به مرد حمله ور می‌شوند.

گاهی به طور گروهی حمله می‌کنند و گاهی حتی یک پرنده به سمتش حمله ور می‌گردد بنابراین او همیشه همراه خود چوب می‌آورد تا از نوک تیز پرندگان در امان بماند.

شیوا کوات می‌گوید که کاش می‌توانست برای کلاغ‌ها توضیح دهد که آن جوجه را او نکشته است. در ابتدا او حملات را جدی نمی‌گرفت، اما کم کم متوجه شد که وی تنها کسی است که مورد حمله قرار می‌گیرد.

روستاییان هر روز برای دیدن اینکه آیا «کوات» مورد حمله قرار می‌گیرد اطراف خانه او جمع می‌شوند. برخی این موضوع را سرگرم کننده می‌دانند درحالیکه برخی دیگر حملات را ناگهانی و ترسناک توصیف می‌کنند.

در سال ۲۰۱۱ دانشمندانی در سیاتل آمریکا دریافتند که کلاغ‌ها کینه‌جو بوده و چهره افراد را به خاطر می‌سپارند. در بخشی از این پژوهش کلاغ‌هایی گرفته و به قفس انداخته شدند، ولی کلاغ‌ها پس از ۵ سال فردی که آن‌ها را گرفته بود شناختند، بدون اینکه در طول این مدت حتی یک بار او را دیده باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها