هجوم مردم به پایگاه موجودات فرازمینی آمریکا +فیلم

کد خبر: 955618

جنبش توییتری هجوم به ناحیه ۵۱ که از چندی پیش آغاز شده است، موجب شد تا عده‌ای به این محل که گفته می‌شود محل آزمایش سلاح‌های سری و نگهداری موجودات فرازمینی است هجوم ببرند.

هجوم مردم به پایگاه موجودات فرازمینی آمریکا +فیلم

باشگاه خبرنگاران: در پی شکل‌گیری جنبشی برای هجوم به منطقه مرموز ۵۱، یکی از فرماندهان ارشد ارتش آمریکا از مردم این کشور خواست تا از نزدیک شدن به این پایگاه سری خودداری کنند. این فرمانده آمریکایی ضمن هشدار به مردم این کشور گفت که در این منطقه اسراری داریم که باید حفظ شود.

اما این جنبش که ابتدا به عنوان یک شوخی در «فیسبوک» مطرح شده بود، پس از گذشت چند روز چنان فراگیر شد که میلیون‌ها نفر برای همراهی با آن اعلام آمادگی کرده‌اند. در حالی که مقام‌های آمریکایی هشدار داده بودند که اگر کسی به این منطقه نزدیک شود، خود را در معرض خطر بازداشت یا برخورد نیرو‌های امنیتی قرار می‌دهد، اما تعدادی از ماجراجویان خود را به نزدیکی این پایگاه فوق سری آمریکا در صحرای نوادا رساندند. ویدئویی که در ادامه می‌بینید، " جوی بارتلز" یکی از خبرنگاران تلویزیونی آمریکا را در حال تهیه گزارش زنده از ناحیه ۵۱ نشان می‌دهد. این خبرنگار تعدادی از افرادی را که در این منطقه حضور پیدا کرده‌اند به تصویر می‌کشد.

گفتنی است؛ نظریه‌پردازان توطئه و علاقمندان به موضوعات مربوط به حیات فرازمینی، نظریه‌ها و روایات مختلفی را در مورد این منطقه (از حضور فرازمینی‌ها گرفته تا ساخت تسلیحات فوق پیشرفته) مطرح کرده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها