گلایه بهنوش طباطبایی از قضاوت‌های ناجوانمردانه مردم! +عکس

کد خبر: 955967

هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از قضاوت‌های ناجوانمردانه مردم درباره یکدیگر گلایه کرد.

گلایه بهنوش طباطبایی از قضاوت‌های ناجوانمردانه مردم! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است با تیپ و ظاهری متفاوت در اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ ردخون» حاضر شد. ظاهر متفاوت این هنرپیشه واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت. بهنوش طباطبایی دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از قضاوت‌های ناجوانمردانه مردم درباره یکدیگر گلایه کرد و در این خصوص نوشت:

«از زمانى كه فيلمنامه (ماجراى نيمروز رد خون) را ميخواندم تا روزهاى فيلمبردارى كه با درد كاراكترهاى فيلم همه ما درد می‌كشيديم، تا روزهاى جشنواره، تا اعلام نامم به عنوان كانديداى نقش اول زن و تا امروز كه سعى ميكنم به اندازه لطف مردم آراسته و مشتاق خودم را به سينماها برسانم تا فيلم را كنارشان ببينم. همواره به اين انديشيده‌ام كه اين همه بحران كه از سر گذرانديم، اين همه خون و جان و تن نازنين كه رفت تا ما در شأن نام يك انسان ايرانى زندگى كنيم چه به ما آموخت؟

همه می‌دانيم كه آنها كه از همه چيزشان گذشتند و رفتند با اين آرزو راهى ملكوت شدند كه نسلهاى بعدى اين سرزمين در كنار هم در صلح و آرامش وصفا زندگى كنند...اما...!

بايد با خودمان رو در بايستى را كنار بگذاريم. واى كه گمشده من و تو امروز همان صلح، آرامش و صفا و صداقت است كه پاک‌ترين جوان‌هاى اين مرز و بوم برايش جان دادند...

اصلا انگار كه آفتاب هر روز صبح با خودش براى ما عصبانيت، كينه مى آورد! ما چرا... ما كِى اينطور شديم؟

ما يعنى خود ما مردم! ما چرا جاى هم تصميم می‌گيريم؟ ما چرا فكر می‌كنيم همه بايد مثل ما باشند؟ ما چرا فكر می‌كنيم جاى خداوند نشسته‌ايم؟ ما چرا فكر می‌كنيم همه بايد در خدمت ما باشند؟ و واى اگر نباشند و قدرتكى در اختيار ما باشد....! اصلا ما چرا قاضى شده‌ايم؟ تلفن‌هايمان را دست می‌گيريم بعد از يك وعده غذاى چرب دراز می‌كشيم و به عنوان دسر قضاوت می‌كنيم و حكم می‌كنيم و مجازات می‌كنيم و رسوا می‌كنيم و آبرو می‌بريم و دلمان را خنك می‌كنيم! ما چرا اينطور شديم...؟ قرارمان اين نبود...كاش آرام بگيريم.كاش يك روز را معلوم كنند تا فقط سكوت كنيم و مثل بچه‌هاى خاطى مهد كودک به كارهاى بدمان در تمام اين سال‌ها فكر كنيم...واى خدايا...

ما چقدر بايد از تو طلب عفو كنيم و از بندگانت حلاليت بطلبيم....

گفتنی است؛ از شب گذشته پس از برگزاری مراسم اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ ردخون»، تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که به قیاس پوشش متفاوت این هنرپیشه در دو شهر تهران و مشهد پرداخته بود. گویا علت گلایه این هنرپیشه از مردم هم به خاطر واکنش‌ها و انتقادات آنها نسبت به پوشش و آرایش متفاوت او بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها