فیلم: صحنه‌ای عجیب در خیابان‌های دهلی که سوژه شد!

کد خبر: 958240

مرد میانسال هندوستانی که دست به عملی غیرمتمدنانه در خیابانی در دهلی هند زده بود هرگز تصور نمی‌کرد که به سوژه داغ رسانه‌های این کشور تبدیل شود.

فیلم: صحنه‌ای عجیب در خیابان‌های دهلی که سوژه شد!

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که در آن یک مرد میانسال هندوستانی اقدام به دزدیدن یک گلدان از باغچه عمودی خیابانی در دهلی می‌کند تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد ابتدا یک گلدان پلاستیکی را از داخل باغچه در آورده و پس از خالی کردن محتویات گلدان آن را در داخل کیف خود قرار می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد پس از آنکه شاهد عینی با تلفن همراهش شروع به فیلمبرداری از این مرد می‌کند و او را خطاب قرار می‌دهد، این مرد اقدام به فرار می‌کند.

این ویدئو ابتدا با کپشن " آیا نمی‌دانید این مرد چرا باغچه عمومی خیابان را تخریب و اقدام به بردن گلدان‌های آن می‌کند؟ اگر ما نتوانیم جلوی چنین افرادی را بگیریم، هرگز نبایستی دولت را مقصر بدانیم. من می‌توانستم به راحتی این مرد را دستگیر کنم و به پلیس تحویل دهم، اما اجازه دادم او فرار کند. " در فیسبوک منتشر شد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی در هند بویژه فیسبوک و توئیتر با واکنش شدید کاربران این کشور همراه بود و بسیاری از آن‌ها با بازنشر آن خشم خود را از اقدام غیرمتمدنانه این مرد ابراز کردند. یکی از کاربران با انتشار این ویدئو در پستی توئیتری نوشت: " علت اینکه چرا هندوستان هرگز پیشرفت نمی‌کند. شرم آور است. "

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها