فیلم: اقدام زشت مرد سالخورده در خیابان!

کد خبر: 960104

مرد سالخورده که پس از انجام تخلف مورد مؤاخذه پلیس رانندگی قرار گرفته بود، در عملی زشت اقدام به زدن سیلی به صورت مأمور پلیس کرد.

فیلم: اقدام زشت مرد سالخورده در خیابان!

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام زشت و زننده یک مرد سالخورده چینی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این مرد پس از آنکه به دلیل راه رفتن در وسط خیابان مورد مؤاخذه پلیس رانندگی قرار گرفت ناگهان اقدام به زدن سیلی به صورت مأمور پلیس کرد.

در این حادثه که روز پنجشنبه در یکی از خیابان‌های شهر "بنژو" واقع در استان شاندونگ چین رخ داد، چیزی نمانده بود که به دنبال اقدام این مرد متخلف، چند حادثه تصادف رقم بخورد. تعدادی از خودرو‌ها با ورود ناگهانی این مرد به وسط خیابان مجبور به توقف ناگهانی و همچنین چند خودرو نیز مجبور به انحراف از مسیر شدند.

بلافاصله یکی از مأموران پلیس که شاهد این صحنه بود، به این مرد متخلف تذکر داد که با واکنش شدید او مواجه شد. این مرد در حالی که از تذکر پلیس بسیار عصبانی شده بود، اقدام به زدن سیلی به صورت مأمور کرد. ویدئویی که منتشر شده است، مأمور پلیس و این مرد را در حال درگیری لفظی نشان می‌دهد.

در این ویدئو شنیده می‌شود که مأمور پلیس از این مرد سؤال می‌پرسد: "داری چکار می‌کنی وسط خیابان؟. "لحظاتی بعد مرد سالخورده که از سؤال پلیس عصبانی شده، ناگهان یک سیلی به صورت مأمور پلیس زد. پس از این حادثه این مرد خاطی به اداره پلیس منتقل شد و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

البته بازداشت این مرد با واکنش انتقادی و طنز کاربران در یکی از شبکه‌های اجتماعی معروف چین همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی با اشاره به تبرئه شدن پسر ۱۳ ساله‌ای که اقدام به کشتن بیرحمانه یک دختر ۱۰ ساله در این کشور کرده بود نوشت: "اگر سن شما زیر ۱۴ و بالای ۷۰ باشد، از هر جرمی تبرئه خواهید شد. "

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها