فیلم: صحنه وحشتناکی که مادر ناآگاه در مدرسه پسرش خلق کرد!

کد خبر: 961164

ویدئویی که یک مادر جوان را در حال کتک زدن پسر ۷ ساله اش در داخل حیاط مدرسه با کمربند نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

فیلم: صحنه وحشتناکی که مادر ناآگاه در مدرسه پسرش خلق کرد!

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشتناک یک مادر جوان آمریکایی با پسر ۷ ساله اش را در یکی از مدارس این کشور به تصویر می‌کشد. این زن ناآگاه در مقابل چشمان دو نفر از پرسنل مدرسه اقدام به ضرب و شتم پسر خود کرد.

در ویدئویی که توسط یکی از پرسنل مدرسه تهیه شده است این زن را در حالی که پسرش را به دنبال خود در حیاط مدرسه می‌کشد نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود او سپس با کمربندی که در دست دارد در مقابل چند نفر از پرسنل مدرسه اقدام به کتک زدن کودک می‌کند. در حالی که صدای فریاد گریه کودک شنیده می‌شود مادرش بدون توجه به ناله‌های او به کتک زدن ادامه می‌دهد. در این ویدئو صدای این زن عصبانی شنیده می‌شود که خطاب به پسرش می‌گوید: " آیا باز می‌خواهی چنین مشکلی برام ایجاد کنی؟ اگر یکبار دیگر این زن‌ها (پرسنل مدرسه) با من تماس بگیرند من صورتت را خرد خواهم کرد. شنیدی چی گفتم؟ "

این اتفاق در یک مدرسه ابتدایی در شهر " بومانت" واقع در ایالت تگزاس آمریکا رخ داد. گفته می‌شود پس از آنکه این کودک به معلمش بی احترامی کرد مسئولان مدرسه از مادر او خواستند تا در مدرسه حاضر شود. این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ شده تاکنون بیش از ۵۰۰۰۰۰ بیننده داشته است. مسئولان مدرسه با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک خود نوشتند: " ما با چنین رفتاری از سوی والدین، معلمان و دانش آموزان خود اغماض نخواهیم کرد. این اتفاق از وسی مسئولان مدرسه در حال پیگیری است. "

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها