فیلم: دوچرخه‌سواری مرد هندی با دوچرخه‌ای عجیب!

کد خبر: 964365

مرد هندوستانی با دوچرخه عجیب خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

فیلم: دوچرخه‌سواری مرد هندی با دوچرخه‌ای عجیب!

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که یک مرد هندوستانی را در حال راندن یک دوچرخه با شکل و شمایلی عجیب نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو این مرد در حال راندن یک دوچرخه بسیار مرتفع دیده می‌شود. با وجود آنکه گفته می‌شود تاریخ تهیه این ویدئو مربوط به قبل است، اما پس از انتشار دوباره آن در توئیتر تبدیل به ویدئویی داغ شده است.

در این ویدئوی ۵۵ ثانیه‌ای در حالی که این مرد روی دوچرخه ایستاده و آن را هدایت می‌کند دیده می‌شود. در نمای نزدیکتر حتی مشاهده می‌شود که این مرد قسمتی از این دوچرخه ابداعی خود را با کمک چوب بامبو ساخته است. در حالی که بینندگان در ابتدای ویدئو خیال می‌کنند که لحظاتی بعد این مرد به‌دلیل فرم عجیب دوچرخه تعادل خود را از دست داده و سقوط خواهد کرد، اما مشاهده می‌کنند که او با مهارتی دیدنی این وسیله را هدایت می‌کند. در حالی که هنوز اندازه دقیق این دوچرخه بزرگ مشخص نیست، اما چیزی که به غیر از اندازه آن توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند مهارت این دوچرخه‌سوار است.

با وجود آنکه پیشتر این ویدئو در تویئتر و یوتیوب منتشر شده بود، اما انتشار دوباره آن در توئیتر با استقبال کاربران مواجه شد. این ویدئو از زمان انتشار دوباره در توئیتر تاکنون ۸۰۰۰۰۰ بیننده داشته و ۳۸۰۰۰ بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. کاربران مهارت این دوچرخه‌سوار را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «شجاعانه و خلاقانه... آفرین.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها