سرقت گروهی موتورسواران نقاب‎دار از فروشگاه! +فیلم

کد خبر: 966883

ده‌ها موتورسوار نقاب‌دار با حمله به یک فروشگاه مقادیر زیادی از اجناس آن را به سرقت بردند.

سرقت گروهی موتورسواران نقاب‎دار از فروشگاه! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله گروهی ده‌ها موتورسوار نقاب‌دار را به یک فروشگاه در کلان شهر منچستر انگلیس به تصویر می‌کشد. این موتورسواران که مسلح به سلاح سرد چاقو و شمشیر بودند با حمله به این فروشگاه مقداری از اجناس آن را به سرقت بردند.

ویدئویی که توسط پلیس منچستر منتشر شده است، این مردان مسلح را در حالی که وارد فروشگاه شده‌اند و در حال غارت آن هستند نشان می‌دهد. در این ویدئو مردان ناشناس در حالی که تعدادی کلاه کاسکت بر سر دارند و تعدادی نیز ماسک بر صورت دارند ناگهان وارد فروشگاه می‌شوند و پس از غارت آن اقدام به فرار می‌کنند. این اتفاق در تاریخ ۳۱ اکتبر و در یک فروشگاه در نزدیکی پمپ بنزین شل واقع در شهر ویتنشاو کلان شهر منچستر رخ داد.

پلیس با انتشار این ویدئو از شهروندان خواسته است تا در شناسایی این مردان نقاب‌دار به آن‌ها کمک کند. بنا به اعلام پلیس این موتورسواران بین ساعت ۶ تا ۱۱ نیز اقدام به رانندگی خطرناک در اتوبان کرده و راه خودرو‌ها را نیز مسدود کرده بودند. یک سخنگوی پلیس منچستر در این باره گفت: «ما احتمال می‌دهیم که این موتورسواران سارق همان موتورسوارانی بودند که پیش از ارتکاب سرقت از فروشگاه پمپ بنزین شل اقدام به بستن مسیر خودرو‌ها در اتوبان کرده بودند. از همه شهروندان می‌خواهیم تا اطلاعات خود را در مورد این سارقان به ما گزارش و به ما در شناسایی و دستگیری آن‌ها کمک کنند.»

گفتنی است؛ هنوز پلیس انگلیس سرنخی از این موتورسواران به‌دست نیاورده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها