شکستن جمجمه زن فلسطینی در پی حمله وحشیانه سرباز صهیونیست +عکس

کد خبر: 967470

یک زن فلسطینی که در پی حمله وحشیانه سرباز صهیونیست به شدت مصدوم شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شکستن جمجمه زن فلسطینی در پی حمله وحشیانه سرباز صهیونیست +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، یک زن فلسطینی در شهر «العیسویه» که برای نجات فرزندش از دست نظامیان صهیونیست، از ناحیه سر به شدت مصدوم شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و زنده ماند.

ماه گذشته، یک زن فلسطینی به نام «رینا درباس» برای نجات پسر ۱۴ ساله‌اش از دست صهیونیست‌ها به شدت آسیب دید. پس از آنکه صهیونیست‌ها پسر ۱۴ ساله درباس را بازداشت کردند، او با عجز و نگرانی از نظامیان صهیونیست خواست، فرزندش را آزاد کنند، ولی یکی از نظامیان با بی رحمی تمام اسلحه خود را به سر زن کوبید که موجب شکافته شدن جمجمه وی شد.

پس از انتقال این زن به بیمارستان، پزشکان اعلام کردند او به شدت از ناحیه جمجمه و بینی صدمه دیده است. یک تیم از پزشکان در عمل جراحی سنگین، با کاشت پلاتین موفق به ترمیم جمجمه این زن شدند.

همسر درباس در این باره گفت: او به مدت دو هفته قبل از جراحی به شدت درد داشت و اکنون به رغم عمل موفق، به دلیل تغییر ظاهرش مدام گریه می‌کند.

وی همچنین گفت: رسانه‌های صهیونیستی از او خواسته‌اند تا اظهاراتش درباره نحوه آسیب دیدن را تغییر دهد، اما او همچنان بر اظهارات خود اصرار دارد و سرباز اسرائیلی را عامل این جنایت می‌داند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها