فیلم: قایم باشک بازی غول دریا با نوزاد انسان

کد خبر: 968024

صحنه‌ای جالب از بازیگوشی یک نهنگ با نوزاد انسان، باعث حیرت مسافران کشتی شد.

فیلم: قایم باشک بازی غول دریا با نوزاد انسان

باشگاه خبرنگاران: «آلبرتو آلکانتارا» از کارکنان کشتیرانی در سفر دریایی خود دختر ۶ ماهه‌اش را نیزبه کشتی برد. در این سفر نوزاد ۶ ماهه یک هم بازی غول پیگر پیدا کرد.

نهنگ خوش ذوق به محض دیدن این مسافر کوچک شروع به بازیگوشی و قایم باشک کرد. یکی از مسافران این صحنه شگفت انگیز در خلیج نواوا آرژانتین را از دست نداد و فیلمبرداری کرد.

این نهنگ به نزدیک کشتی آمد و خود را به کودک نشان می‌داد و دوباره زیر آب قایم می‌شد. هر دو طرف از این بازی لذت می‌بردند و خوشحال بودند. یکی از کارشناسان پستانداران دریایی گفت: نهنگ‌ها جذب کودکان می‌شوند و اغلب با شنیدن صدای گریه کودکان به سمت کشتی گردشگران نزدیک می‌شوند.

وی افزود: ما فکر می‌کنیم که نهنگ‌ها ارتباط ویژه‌ای با کودکان دارند، احتمالاً مربوط به صدا‌هایی است که کودکان می‌سازند؛ بنابراین، وقتی کودک در یک جمعی گریه می‌کند، همیشه می‌گوییم - بگذارید او گریه کند، زیرا ساکنان دریایی با صدای گریه بچه‌ها نزدیک قایق می‌شوند، چون آن‌ها فرکانس‌های خاصی دارند. از دیدگاه علمی، ما نمی‌توانیم بگوییم که چرا نهنگ‌ها جذب سر و صدای کودکان می‌شوند، اما این یک چیز شگفت انگیز است. "

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها