وسوسه گرفتن بادکنک‌های جایزه دار حادثه ساز شد! +فیلم

کد خبر: 968091

هجوم مردم برای گرفتن بادکنک‌های جایزه دار در مراسم ویژه کریسمس استرالیا، ۵ نفر را روانه بیمارستان کرد.

وسوسه گرفتن بادکنک‌های جایزه دار حادثه ساز شد! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: جشن ویژه شب کریسمس در یک مرکز خرید در استرالیا که با رهاکردن بادکنک‌های جایزه دار همراه بود تعدادی را روانه بیمارستان کرد. در این مراسم که توسط شرکت وست فیلد در یک مرکز خرید در شهر سیدنی تدارک دیده شده بود ۱۷ نفر از حاضران حین گرفتن بادکنک مجروح شدند.

پس از رها سازی بادکنک‌ها افراد حاضر در طبقه پایین برای گرفتن آن‌ها هجوم بردند که به مجروح شدن شدید این پنج نفر انجامید. مجروحان این حادثه با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که جمعیت زیادی در زیر بادکنک‌ها منتظر رهاسازی آن هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد با رهاسازی بادکنک‌ها افراد حاضر برای تصاحب آن وارد عمل شده و در نتیجه تعدادی در زیر دست و پا مجروح می‌شوند. در بین بادکنک‌ها جوایزی برای حاضران در مرکز خرید قرار داده شده بود.

همچنین در این حادثه ۱۲ مشتری که دچار جراحت سطحی شده بودند در داخل مرکز خرید توسط اورژانس پزشکی مورد درمان قرار گرفتند. گفته می‌شود ۳ نفر از مجروحان انتقال یافته به بیمارستان دچار جراحت شدید مانند آسیب دیدگی قفسه سینه، گردن و کمر و همچنین تهوع و سرگیجه شده بودند. این حادثه تلفات جانی نداشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها