مرگ غیرمنتظره فوتبالیست در داخل زمین همه را شوکه کرد +فیلم

کد خبر: 968732

مرگ ناگهانی و غیرمنتظره فوتبالیست جوان هندی در داخل زمین همبازی‌های او و بازیکنان تیم حربف را در شوک فرو برد.

مرگ غیرمنتظره فوتبالیست در داخل زمین همه را شوکه کرد +فیلم

باشگاه خبرنگاران: مرگ ناگهانی و غیرمنتظره فوتبالیست هندی بازیکنان دو تیم و تماشاچیان را در شوک فرو برد. "موهون باگان"، ۳۹ ساله که در پست مدافع بازی می‌کرد روز یکشنبه در حین بازی ناگهان روی زمین افتاد و جانش را از دست داد. این اتفاق هنگام بازی دو تیم اف سی پرینتالمانا و ساسهتا تهریشور در منطقه مالاپورام هند رخ داد.

مرگ غیرمنتظره فوتبالیست در داخل زمین همه را شوکه کرد +فیلم

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن منتشر شده است بازیکنان دو تیم و کادر پزشکی را که در اطراف این فوتبالیست جمع شده‌اند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که لحظاتی بعد کادر پزشکی این فوتبالیست را با برانکارد به آمبولانس منتقل می‌کنند. باگان که با نام مستعار " دهانا" شناخته می‌شد با آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان اعلام کردند او جانش را از دست داده است. این فوتبالیست پیشتر در باشگاه‌های محمدانز، ویوا کرالا و چیراگ یونایتد بازی می‌کرد.

انجمن فوتبال هند با انتشار بیانیه‌ای مرگ این بازیکن را به خانواده و دوستداران ورزش فوتبال در این کشور تسلیت گفت. در این بیانیه ضمن تسلیت به خانواده این فوتبالیست آمده: «مرگ دردناک دهانا همه را در شوک فرو برد. روحش در آرامش باشد.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها