اقدام ناجور یک زن با کفش یکی از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراین +عکس

کد خبر: 971227

وقتی برخی از مردم کفش جا مانده از سقوط هواپیمای اوکراینی را تزئین کیک تولد می کنند ذهنیت مثبت و منفی و هزاران فکر دیگر در اذهان عمومی شکل می گیرد که شایسته بودن این کار را تایید نمی کند.

اقدام ناجور یک زن با کفش یکی از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراین +عکس

رکنا:در حادثه تکاندهنده و جانسوز سقوط هواپیمای اوکراینی که 176 مسافر آن زن ، مرد و کودکان بودند غم سنگینی را در دل همه جهانیان نشاند.

در محل حادثه لوازمی از جان باختگان به جان مانده بود که برخی از آنها دلخراش ترین صحنه ها را یادآوری می کند.

از کیف های دستی و چمدان جان باختگان این حادثه، عکس های یادگاری، نقاشی ، دست نوشته، سوغاتی ؛ هدایایی که خریداری کرده بودند و.... روی زمین محل حادثه تا چشم کار می کرد پراکنده شده بود.

یکی از ناراحت کننده ترین تصاویر یک لنگه کفش دخترانه قرمز رنگ مربوط به دختر بچه ای است که آرزوهایش در یک چشم بهم زدن برای همیشه سوخت.

در فضای مجازی عکس هایی منتشر شده که یک فرد با هر نیت و قصدی این لنگه کفش دخترانه قرمز را روی کیک تولدی قرار داده که با دیدن آن ناخودآگاه دلم هر بیننده ای به لرزه می افتد.

نیت و هدف این فرد مشخص نیست شاید او به ذهنش رسیده با این کار می تواند یاد و خاطرات آن عزیزان را نگه دارد اما به هر حال تصویر پسندیده و زیبایی را منتشر نکرده است و شاید با دیدن این تصویر هر بار داغ دل داغدیدگان را هزاران برابر کند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها