لحظه اصابت صاعقه به بلندترین برج جهان +فیلم

کد خبر: 971244

عکاس اماراتی پس از ۷ سال انتظار توانست تصویری بی‌نظیر از لحظه برخورد صاعقه با برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان را ثبت نماید.

لحظه اصابت صاعقه به بلندترین برج جهان +فیلم

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه اصابت صاعقه شدید به برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان را به تصویر می‌کشد. این تصویر بی نظیر روز جمعه توسط یک عکاس اماراتی با نام " ذوهَیب انجم " تهیه شد. به گفته انجم او مدت ۷ سال برای ثبت این لحظه انتظار کشیده بود. این اتفاق پس از بارندگی شدیدی که از جمعه هفته پیش آغاز شد و در این هفته نیز ادامه یافت رخ داد.

این عکاس جمعه هفته پیش پس از آغاز بارندگی شدید و رعد و برق تلاش خود را برای ثبت لحظه وقوع احتمالی این حادثه در این منطقه بیابانی آغاز کرده بود. بنا به گزارش یاهونیوز سرانجام عصر روز جمعه رویای این عکاس به واقعیت تبدیل شد و او توانست لحظه اصابت صاعقه به برج خلیفه را ثبت کند. در ویدئوی تهیه شده مشاهده می‌شود که صاعقه به نوک این آسمان خراش ۸۳۰ متری برخورد می‌کند. این عکاس که از ثبت این لحظه بسیار خوشحال بود در این باره گفت: «این خواست خدا بود که در ان لحظه رخ داد و صاعقه به برج خلیفه برخورد کرد تا سال ۲۰۲۰ برای من رویایی آغاز شود.»

انجم تنها فرد خوش شانسی نبود که این پدیده نادر را با تلفن همراه خود ثبت کرد. " شیخ حمدان"، ولیعهد دبی نیز تصوری از لحظه برخورد صاعقه به بلندترین برج جهان را منتشر کرد.

گفتنی است؛ بنا به گزارش گلف نیوز بارندگی‌های اخیر در امارات بیشترین میزان بارش در این کشور از سال ۱۹۹۶ بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها