شگرد عجیب سارقان برای سرقت از جواهرفروشی! +فیلم

کد خبر: 971984

کارمندان جواهرفروشی توانستند چند سارق مسلح را که برای سرقت وارد جواهرفروشی شده بودند ناکام بگذارند.

شگرد عجیب سارقان برای سرقت از جواهرفروشی! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شگرد عجیب چند سارق مسلح برای سرقت از یک جواهرفروشی در انگلیس را به تصویر می‌کشد. این سارقان که با کمک یک خودروی رنج‌روور و تخریب درب جواهرفروشی وارد فروشگاه شده بودند با مقاومت کارمندان ناکام ماندند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته جواهرفروشی تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که تعدادی مشتری در داخل جواهرفروشی حضور دارند ناگهان این سارقان با خودروی خود درب طلافروشی را تخریب کرده و وارد آن می‌شوند. این در حالی اتفاق افتاد که چیزی نمانده بود این خودرو با مشتریانی که در فروشگاه حضور داشتند برخورد کند. بلافاصله سارقان در حالی که سلاح سرد از جمله چکش در دست داشتند به سمت کارمندان هجوم برده و با شکستن شیشه ویترین و ایجاد رعب و وحشت شروع به ریختن جواهرات در داخل یک کیف کردند. در ادامه این سه سارق با خروج از طلافروشی پا به فرار گذاشتند.

یکی از سارقان با نام "بِن وِگنِر" با کمک کارمندان و شاهدان عینی در داخل خیابان دستگیر و به پلیس تحویل داده شد. این مرد ۳۴ ساله با اتهاماتی مانند سرقت، رانندگی خطرناک، حمل سلاح و آسیب به کالای فروشگاه مواجه است. هنوز مشخص نیست آیا پلیس توانسته دو همدست این مرد را دستگیر نماید.

گفتنی است؛ این حادثه در یک جواهرفروشی در غرب لندن رخ داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها