پارکینگ عجیبی که راننده چینی کرایه کرد! +فیلم

کد خبر: 972204

راننده جوان چینی پس از کرایه یک پارکینگ متوجه شد تنها از راه سان روف خودروی خود می‌تواند از آن فرار کند.

پارکینگ عجیبی که راننده چینی کرایه کرد! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: داشتن پارکینگ در درجه اول و در درجه دوم یک پارکینگ خوب از دغدغه‌های هر راننده‌ای است. حفاظت خودرو از برف، سرما، آفتاب و سارقان از دلایل مهم رانندگان در تامین پارکینگ برای خودروهایشان به شمار می‌رود. اما به تازگی یک راننده چینی که تصور می‌کرد با اجاره یک پارکینگ مشکل اولش را حل کرده ناگهان متوجه شد به دردسر بزرگی افتاده است.

" یو" پس از امضاء قرارداد پارکینگ و هنگامی که خودروی خود را در آن پارک کرد تازه متوجه شد برای خارج شدن از خودرو دچار مشکل اساسی می‌شود. این راننده جوان پس از پارک خودروی خود متوجه شد که تنها از راه سان روف خودروی خود می‌تواند از آن خارج شود. مشکلی که هنگام امضاء قرارداد به ذهنش نرسیده و هرگز به آن فکر نکرده بود.

پس از این مشکل یو اقدام به اندازه گیری پارکینگ اجاراه‌ای خود کرد و دریافت که عرض پارکینگ ۱.۹ متر و طول آن ۴ متر است. او بلافاصله متصدی پارکینگ را در جریان این ماجرا قرار داد و خواهان حل این مشکل شد. متصدی پارکینگ نیز به او گفت برای اجاره پارکینگ جدید باید مبلغ بیشتری را بپردازد. این در حالی است که این راننده جوان طبق قرارداد امضا شده ماهیانه ملزم به پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰۰ یوان (۲۱۰۰۰ دلار) برای این پارکینگ بود.

گفتنی است؛ این اتفاق به تازگی در یکی از پارکینگ‌های طبقاتی شهر "ژیان" واقع در استان شانژی چین رخ داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها