سلفی مرگبار گردشگر روی صخره بلند ساحل +فیلم

کد خبر: 973718

گردشگری که روی صخره بلند سواحل بالی اندونزی در حال گرفتن سلفی بود بر اثر سقوط به پایین در دریا غرق شد.

سلفی مرگبار گردشگر روی صخره بلند ساحل +فیلم

باشگاه خبرنگاران: وسوسه گرفتن سلفی بر بالای یک صخره بلند در سواحل بالی اندونزی جان یک گردشگر چینی را گرفت. این حادثه صبح روز سه شنبه و هنگامی رخ داد که این گردشگر زن هنگام گرفتن سلفی به پایین سقوط کرد و در دریا غرق شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این زن ۲۲ ساله پس از سقوط به داخل آب توسط امواج سهمگین از کنار ساحل به وسط دریا کشیده شد.

این اتفاق در هنگام وقوع امواجی موسوم به "اشک شیاطین " در جزیره " نوسا لِمبونگان" بالی رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی قربانی به همراه همسر و دوستش روی صخره رفته بودند. هنگامی که این زن به پایین سقوط کرد همسرش از افراد بومی حاضر در نزدیکی محل حادثه کمک خواست، اما به دلیل خطرناک بودن وضعیت در ساحل هیچ یک حاضر به پریدن به داخل دریا نشد.

ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده است تعدادی زیادی از افراد را در حالی که روی صخره ایستاده اند و نظاره گر جسد زن سقوط کرده به داخل آب هستند نشان می‌دهد. دولت محلی به دلیل تعداد بالای تلفات در این جزیره در ماه اکتبر حصار‌هایی در اطراف صخره‌ها ایجاد کرد. با این حال گردشگران چینی مانند بسیاری از گردشگران برای گرفتن عکس از روی حصار‌ها عبور می‌کنند.

گفتنی است؛ امواج اشک شیطان امواج قدرتمندی هستند که با حرکت به سمت ساحل صحنه‌هایی خیره کننده و مناسب عکاسی را در جزیره " نوسا لِمبونگان" بالی رقم می‌زنند، اما گاهی اوقات نیز گردشگران ناآشنا را به کام مرگ می‌کشاند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها