شوخی مهران مدیری با ترامپ و گرانی‌ها در «دورهمی» +فیلم

کد خبر: 975403

فصل جدید برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از امشب آغاز شد.

شوخی مهران مدیری با ترامپ و گرانی‌ها در «دورهمی» +فیلم

باشگاه خبرنگاران: مهران مدیری در بخش ابتدایی برنامه دورهمی اجرای خود را با شوخی درباره حضور ترامپ در خاورمیانه شروع گرد و گفت: به هر حال همه می‌دانیم که زندگی در خاورمیانه هم از نظر اقتصادی و هم روحی هزینه‌بر است؛ بنابراین اینجا کسی الکی برای کسی هزینه نمی‌کند مراقب باشید که چه کسانی برای شما هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: به ترامپ گفتن از عراق جمع کن برو بیرون، گفت در عراق هزینه کردیم هزینه‌های ما را بدهید و ما می‌رویم. من از همین جا اعلام می‌کنم آقا فاکتور بیاور هزینه‌هات را بگیر. دیگر به هر سرباز که روزی یک پرس غذا بیشتر ندادید.

مدیری ادامه داد:ما اینجا حسابداری داریم که سر همه فاکتور‌ها دعوا می‌کند یعنی میتواند کل هزینه‌ها امریکا در عراق را زیر ۵ میلیون قرارداد ببندد. تازه به او می‌گوید الان که پول نداریم تخلیه کردی شماره شبا بدهید در اسرع وقت واریز می‌شود. یعنی پنجاه و دو نقطه مهم خود ترامپ را آباد می‌کند تا پول را واریز کند.

نشاط جهانداری به عنوان اولین خلبان زن هواپیمای مسافربری در ایران به عنوان مهمان در برنامه حضور پیدا کرد و درباره این حرفه با مدیری گفتگو داشت و در پایان برنامه نشاط جهانداری کلاه خود را به مهران مدیری هدیه داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها