اتفاق غیرمنتظره، پرواز هواپیما را به تاخیر انداخت! +فیلم

کد خبر: 980134

پرواز دو کبوتر در داخل هواپیما موجب بهم ریختگی هواپیما و تاخیر پرواز شد.

اتفاق غیرمنتظره، پرواز هواپیما را به تاخیر انداخت! +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: وقوع یک اتفاق غیرمنتظره و در عین حال جالب موجب شد تا پرواز یک فروند هواپیمای مسافربری هند حدود ۳۰ دقیقه به تاخیر بیفتد. هنگامی که مسافران آماده پرواز بودند ورود ناگهانی دو کبوتر به داخل کابین مسافران موجب بهم ریختگی هواپیما شد. این اتفاق در تاریخ ۲۸ فوریه و در فرودگاه احمدآباد هند رخ داد.

در ویدئویی که توسط یکی از مسافران تهیه شده است پرواز یکی از کبوتر‌ها را در داخل کابین مسافران نشان می‌دهد. در این ویدئو یکی از خدمه زن هواپیما نیز که با تعجب به کبوتر نگاه می‌کند دیده می‌شود. در ادامه دو خدمه مرد هواپیما وارد عمل شدند و با گرفتن کبوتر‌ها آن را به بیرون هواپیما منتقل کردند. سرانجام این هواپیما پس از ۳۰ دقیقه تاخیر به فرودگاه مقصد پرواز کرد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های مجازی از جمله توئیتر با عکس العمل کاربران همراه بود و بسیاری به آن واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران در کامنت طنزی نوشت: «کبوتر‌ها از پرواز کردن خسته شده بودند و در جستجوی پرواز رایگان بودند.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که وقوع یک اتفاق غیرمنتظره، فرودگاه احمدآباد هند را به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌کند. حدود دو هفته پیش نیز روش عجیب مسئولان فرودگاه "سردار والاب‌های پاتل " احمدآباد برای خلاص شدن از شر میمون‌های مزاحم به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها