احساسی شدن دختر مبتلا به کرونا حین ترخیص +فیلم

کد خبر: 981590

دختر ۹ ساله مبتلا به کرونا که بهبود یافته بود با چشمانی اشکبار از پرسنل بیمارستان که برای بهبودی اش تلاش کرده بودند خداحافظی کرد.

احساسی شدن دختر مبتلا به کرونا حین ترخیص +فیلم

باشگاه خبرنگاران: ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۰ بود که رسانه‌های محلی چین از انتشار ویروسی مرموز خبر دادند که به سرعت بسیاری از شهروندان این کشور در شهر "ووهان " چین را آلوده کرده بود. شیوع سریع و گسترده این ویروس موجب شد بسیاری از شهر‌های این کشور در قرنطینه کامل قرار بگیرند. این ویروس بلافاصله از دروازه‌های چین نیز عبور کرد و خود را به دورترین نقاط جهان رساند.

کرونا تاکنون ۱۱۰۲۸۸ نفر در جهان را آلوده کرده است که ۶۲۳۹۳ نفر از مبتلایان بهبود یافته اند. این ویروس متاسفانه جان ۳۸۳۱ نفر را نیز گرفته است.

اما اگر از جنبه‌های منفی شیوع کرونا بگذریم، شیوع این ویروس جنبه‌های مثبتی نیز داشته است. رعایت صحیح و دقیق بهداشت فردی و توجه به همنوع شاید از برجسته‌ترین جنبه‌های مثبت شیوع کرونا باشد. یادآور این مسئله مهم که همه انسان هستیم و باید به فکر همدیگر و همنوع خود باشیم. اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین صحنه‌های انساندوستانه را به تصویر می‌کشد. دختر ۹ ساله مبتلا به کرونا که چندی پیش در بیمارستان موقت ووهان بستری شده بود سرانجام پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شد.

" وِن وِن "، در لحظه‌ای که در حال ترخیص از بیمارستان بود به دلیل احساساتی شدن صحنه‌ای جالب را رقم زد. جدا شدن او از پرسنل بیمارستان آنقدر برای این دختر دشوار بود که موجب شد تا او در لحظه خداحافظی اشک از چشمانش جاری شود. پرسنل بیمارستان برای او در هنگام ترخیص از بیمارستان یک مراسم خداحافظی ویژه ترتیب دادند. او در هنگام خداحافظی پس از گرفتن عکس یادگاری با تیم پزشکی بیمارستان گفت: «من از طرف ووهان، از همه شما تشکر می‌کنم.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها