فیلم: اقدام جالب والدین نوزاد ۳۵ روزه مبتلا به کرونا

کد خبر: 981628

اقدام جالب والدین نوزاد ۳۵ روزه‌ای ابتلا به کرونا که پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

فیلم: اقدام جالب والدین نوزاد ۳۵ روزه مبتلا به کرونا

باشگاه خبرنگاران: از شیوع ویروس کرونا در جهان حدود یک ماه و نیم می‌گذرد. این ویروس پس از شیوع در شهر " ووهان " چین در تاریخ ۲۲ ژانویه بلافاصله در سراسر این کشور و سپس جهان انتشار یافت. پس از شیوع کرونا دولت چین اقدام به ساخت یک بیمارستان موقت در شهر "ووهان " کرد. با این حال دولت چین چند روز پیش و با ترخیص شدن آخرین بیماران مبتلا به کرونا از تعطیلی این بیمارستان خبر داد.

اما یکی از بیماران مبتلا به کرونا در چین نوزاد تازه متولد شده‌ای بود که در استان " هنان " این کشور به دنیا آمده بود. آزمایش کرونای این نوزاد تنها ۵ روز پس از تولدش مثبت اعلام شد. این نوزاد پس از بهبودی کامل از بمیارستانی در شهر " ژنگژو "، مرکز استان هنان ترخیص شد. این نوزاد پس از ابتلا به کرونا برای درمان به بمیارستان کودکان هنان واقع در مرکز این استان منتقل شده بود. چهار عضو خانواده این نوزاد نیز برای درمان به بیمارستانی در شهر " شین یانگ " منتقل شده بودند. این نوازد در لحظه بستری شدن در بیمارستان کودکان هنان دارای تپش قلب شدید نیز بود که بلافاصله تحت درمان قرار گرفت. سرانجام پس از گذشت ۳۰ روز این کودک با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد. خانواده او ۲ هفته پیش و از بهبودی حالشان از بیمارستان ترخیص شده بودند. هر دو تست آخر این نوزاد قبل از ترخیص منفی اعلام شده بود.

اما والدین این نوزاد که بهبودی حال خود و فرزندانشان را مرهون فداکاری و زحمات پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های چین می‌دانستند تصمیم گرفتند تا زحمات آن‌ها را جبران کنند. آن‌ها در مصاحبه با یکی از کانال‌های تلویزیونی محلی چین اعلام کردند نوزاد تازه متواد شده خود را " Mu E n " نامگذاری کرده اند تا همیشه به یاد ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران کشورشان باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها