جنون کرونا در انگلستان +تصاویر

کد خبر: 983935

قفسه‌های خالی کالا و یک نگاه عاجزانه به لیست خرید، تصویری که از پیرمردی داخل یک فروشگاه در استان سری Surrey بریتانیا گرفته شده است و نشان می‌دهد که وی در میان قفسه‌های خالی فروشگاه به دنبال کالا است. تصویری که توسط روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شده است، قلب بسیاری را شکست، زیرا ...

جنون کرونا در انگلستان +تصاویر

تابناک با تو: قفسه‌های خالی کالا و یک نگاه عاجزانه به لیست خرید، تصویری که از پیرمردی داخل یک فروشگاه در استان سری Surrey بریتانیا گرفته شده است و نشان می‌دهد که وی در میان قفسه‌های خالی فروشگاه به دنبال کالاست. تصویری که توسط روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شده است، قلب بسیاری را شکست، زیرا حالت چهره پیرمرد از واقعیت تکان دهنده داخل فروشگاه خبر می‌داد که به نظر می‌رسید مصرف کنندگان خودخواه، مقدار زیادی از محصولات داخل آن را به تاراج برده اند.

این تصویر به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و واقعیتی که در پشت جنون خرید پس از ظهور ویروس جدید کرونا در انگلستان شکل گرفته را نشان می‌دهد. در عکس، پیرمرد متعجب است و لابد از خود می‌پرسد چگونه کالا‌های مورد نیاز خانه را با توجه به جنون خریداران که نسبت به نیاز‌های او بی تفاوت هستند تهیه کند.

این تصویر به دلیل برخورد غیرمسئولانه با بحران کرونا، بسیاری از مردم را عصبانی کرده است و آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی عصبانیت خود را ابراز کردند و نوشتند که آن‌ها نیز با همین مشکل روبه رو هستند و در فروشگاه‌های نزدیک خانه‌ی خود محصولات کافی پیدا نکردند.

به گزارش این روزنامه انگلیسی، همزمان با آماده شدن میلیون‌ها تن برای قرنطینه خانگی، فروشگاه‌های بزرگ در انگلستان شاهد افزایش خرید کالا‌ها و محصولات مصرفی شده اند، که همین امر منجر به شکل‌گیری صحنه‌هایی از عصبانیت و درگیری بین مشتریانی شده که برای خرید نیاز‌های اصلی منازل تلاش می‌کنند.

فروشگاه‌ها محدودیت‌های سختی را برای خرید لوازم مورد نیاز از شیر و پوشک بچه، شستشو دهنده دست، کنسرو، شیر، ماکارونی و دستمال توالت و... اعمال کرده‌اند.

آنجا که مشتریان قادر نخواهند بود سفارشات جدید را رزرو یا موارد قبلی را تا روز شنبه اصلاح کنند؛ برخی فروشگاه‌های بزرگ تمایل دارند که وب سایت و اپلیکیشن‌های خود را پس از سیل گسترده سفارشات متوقف کنند.

این فروشگاه‌ها با پلیس گفتگو‌های فوری داشته اند تا امنیت و سلامت کادر فروش را در صورت هجوم مشتریان تأمین کنند. افرادی که در فروشگاه‌های انگلستان کار می‌کنند، نسبت به امنیت جانی خود به شدت هراس دارند.

برخی فروشگاه‌ها نیز خرید‌ها را سقف‌بندی و با محدودیت‌هایی همراه کرده اند؛ برای مثال از ۴۰۰ نوع کالا فقط ۱۲ مورد قابل خرید است، و یا به مشتریان فقط اجازه خرید چهار محصول را می‌دهند و فروش‌های اینترنتی هم با محدودیت‌های زیادی همراه است و همین موضوع مشتریان را دچار تنش‌های عصبی کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها