راهکار جالب پلیس هند برای ایجاد فاصله اجتماعی! +فیلم

کد خبر: 986598

پلیس هند با استفاده از پهپاد‌ها شهروندان را ترغیب به ماندن در خانه و حفظ فاصله اجتماعی می‌کند.

راهکار جالب پلیس هند برای ایجاد فاصله اجتماعی! +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: چند ماه از شیوع کرونا در جهان می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در اواسط ماه دسامبر در چین گزارش شد. در حالی که در گزارش‌های اولیه از این بیماری با نان ذات الریه نان برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین پس از انجام یک سری تحقیقات به صورت رسمی شیوع ویروسی با نام کرونا را در این کشور تایید کرد.

این ویروس که از شهر " ووهان " چین شیوع پیدا کرده بود اکنون خود را به ۲۰۹ کشور جهان رسانده است. این ویروس تا لحظه درج این خبر ۱۴۴۷۵۱۳ تن را در جهان آلوده کرده است.

اما یکی از کشور‌هایی که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند کشور هندوستان است. تاکنون بیش از ۵۳۰۰ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از ۱۶۰ تن جان خود را از دست داده اند. با شیوع کرونا و روند افزایشی تعداد مبتلایان دولت هند مدت ۲۱ روز در این کشور قرنطینه اعلام کرد. با این تعدادی از شهروندان این کشور ضمن بی اعتنایی به لزوم حفظ فاصله اجتماعی، همچنان به فعالیت‌های خود در بیرون از خانه می‌پردازند. پلیس ایالت کِرالا هند برای وادار کردن شهروندان به ماندن در خانه از روشی جالب استفاده کرده که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

پلیس کرالا با استفاده از پهپاد‌ها افراد محلی را به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه ترغیب می‌کنند. ویدئویی میکس جالبی که پلیس کرالا در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است حرکت پهپاد‌ها در مناطق محلی ایالت کرالا و فرار شهروندان به منازلشان را نشان می‌دهد. صدایی که در بک گراند ویدئو پلیس کرالا از آن استفاده کرده موزیک یا آهنگ نیست، بلکه میکس جالبی از تصاویر تهیه شده با چالش TracerBulletChllange است که در سال ۲۰۱۶ وایرال شده بود. در ادامه می‌توانید این ویدئو را که از زمان انتشار تاکنون بیش از ۸۰۰۰ بیننده داشته تماشاکنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها