مادر هوشیار، جان کودکش را در مواجهه با مار سمی نجات داد

کد خبر: 987024

دختر خردسالی که جانش در مواجهه با یک مار سمی خطرناک در خطر قرار گرفته بود با واکنش به موقع مادرش از مرگ گریخت.

مادر هوشیار، جان کودکش را در مواجهه با مار سمی نجات داد

باشگاه خبرنگاران: یک دختر خردسال استرالیایی که در مواجهه با مار سمی خطرناک جانش در معرض خطر قرار گرفته بود با هوشیاری مادرش از مرگ گریخت. در حالی که نزدیک بود این مار قهو‌ای شرقی به این دختر خردسال و خواهرش آسیب وارد کند با هوشیاری مادرش این دو کودک ناکام ماند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در حالی که زن جوان که هویتش مشخص نشده به همراه دو دخترش در حال خروج از خانه هستند این مار که در کنار گلدان حضور دارد در زیر پای یکی از دختران قرار می‌گیرد. در حالی که این خزنده دائما حرکت می‌کند و آماده حمله شده است دختر خردسال با پریدن به هوا تلاش می‌کند از حمله آن جان سالم بدر ببرد.

این ویدئو نشان می‌دهد مادر کودک بلافاصله وارد عمل شده و با گرفتن دست دخترش و کشیدن او جانش را نجات می‌دهد. این اتفاق در شهر ساحلی بوین واقع در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد. مار‌های قهوه‌ای شرقی یکی از سمی‌ترین مار‌های استرالیا به شمار می‌روند و به داشتن حالت تهاجمی شناخته می‌شوند.

گفتنی است؛ این زن جوان استرالیایی در حالی با هوشیاری خود توانست جان دخترانش را از حمله یک مار سمی خطرناک نجات دهد که اواخر سال گذشته نیز یک مرد استرالیایی جان پسر چهار ساله اش را که مورد حمله یک مار پیتون ۴.۵ متری قرار گرفته بود و در آستانه مرگ قرار داشت نجات داد. ایوان تامپسون، بلافاصله پس از شنیدن فریاد‌های " کیلفورد" خود را به او رساند و توانست با کشتن مار پیتون جان پسرش را نجات دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها