کمک مرد عنکبوتی به شهروندان در قرنطینه! +تصاویر

کد خبر: 989238

مرد عنکبوتی اهل ترکیه با کمک به شهروندان سالخورده این کشور که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

کمک مرد عنکبوتی به شهروندان در قرنطینه! +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. این ویروس منحوس تاکنون نزدیک به ۲۵۰۰۰۰۰ نفر را در جهان آلوده کرده که متاسفانه بیش از ۱۷۰ هزار نفر از مبتلایان در کشور‌های مختلف جهان جان خود را از دست داده اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلیس دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان هستند.

کشور ترکیه نیز به تازگی با ابتلا تعداد زیادی از شهروندان این کشور به این ویروس اکنون با بیش از ۹۰۰۰۰ نفر مبتلا در رده هفتم قرار گرفته است. همچنین تاکنون بیش از ۲۱۰۰ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

با شیوع گسترده کرونا در ترکیه مقامات این کشور اقدام به اِعمال قرنطینه سراسری کردند. دولت ترکیه به مدت چهار روز در این کشور حکومت نظامی اعلام کرده است. اما به تازگی اقدام جالب یکی از شهروندان ترکیه به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. " بوراک سویلو" با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی اقدام به کمک رسانی به شهروندان سالخورده کرد که این روز‌ها مجبور هستند تا در خانه قرنطینه باشند.

تصاویر منتشر شده این مرد را در حالی که لباس مرد عنکبوتی بر تن دارد در حال دادن وسایل مورد نیاز از جمله میوه به این شهروندان نشان می‌دهد. یکی دیگر از تصاویر او را در یک میوه فروشی در حال خرید میوه و سبزی برای شهروندان نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ترکیه بوراک برای شهروندان سالخورده شیر، میوه و سایر اقلام ضروری تهیه و به آن‌ها تحویل می‌داد.

انتشار این تصاویر در توئیتر که تاکنون بیش از ۸۷۰۰ لایک دریافت کرده با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اینکه این مرد در این شرایط به فکر همنوعان خودش است جای تقدیر دارد. واقعا چنین انسان‌هایی مایه مباهات هستند.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها