واکنش جالب زرافه به حمله گله‌ای شیرها! +فیلم

کد خبر: 992979

در حالی که زرافه توسط گله‌ای از شیر‌ها محاصره شده بود با خونسردی تمام از این مهلکه جان سالم بدر برد.

واکنش جالب زرافه به حمله گله‌ای شیرها! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: شیر به عنوان سلطان حیوانات شناخته می‌شود. شانس طعمه برای زنده ماندن در مقابل حمله مرگبار شیر بسیار اندک است. در واقع در بسیار صحنه‌های نادر اتفاق می‌افتد که طعمه بتواند از حمله این حیوان قدرتمند جان سالم بدر ببرد. مانند اتفاقی که در پارک حیات وحش حفاظت شده " کلاسیر گِیم " در آفریقای جنوبی رخ داد.

در این اتفاق نادر یک زرافه با وجود آنکه مورد حمله گله‌ای از شیر‌ها قرار گرفته بود توانست جان سالم بدر ببرد. در حالی که این ویدئو در سال ۲۰۱۹ در یوتیوب منتشر شده است، اما انتشار دوباره آن توجه کاربران را به خود جلب کرد. این ویدئو به تازگی توسط یک مأمور محیط‌بان با نام " نوید ترُمبو " در توئیتر منتشر شده است.

نوید ترُمبو در کپشن این ویدئو نوشت: «این زرافه به مدت ۵ ساعت روی پای خود ایستاد و سرانجام شیر‌ها از شکار آن ناامید شدند.» در ویدئوی کوتاهی که منتشر شده شیر‌ها با حمله به پای زرافه تلاش می‌کنند تا این حیوان را روی زمین بیاندازند. در این ویدئو با وجود آنکه یکی از شیر‌ها سوار بر زرافه شده و دندان‌های خود را در بدن این حیوان فرو کرده، اما آن‌ها موفق به شکار این حیوان نمی‌شوند.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۷۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «صبر داشتن و تلاش در موقعیت‌های دشوار مطمئناً رویا‌های ما را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. مثل این زرافه باشیم.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها