حمله مرگبار آخوندک به زنبور سرخ! +فیلم

کد خبر: 993617

ویدئوی حمله مرگبار یک آخوندک به زنبور قرمز و از پای درآوردن این حشره به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

حمله مرگبار آخوندک به زنبور سرخ! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: حیوانات، یکی از شگفت انگیزترین شاهکار‌های جهان خلقت به شمار می‌روند. از موجودات کوچکی مانند مورچه تا موجودات غول پیکری مانند فیل همه از شگفتی‌های این دنیای عجیب هستند. در این میان مبارزه این موجودات نیز خود حکایت عجیبی دارد. از خدنگ مارکش که قادر است سمی‌ترین و مرگبارترین مار‌های جهان را با شگرد‌هایی خاص از پا در آورده و شکار کند تا حیواناتی که در مقابل درنده‌ترین گونه‌ها ایستادگی کرده و شگفتی خلق می‌کنند.

اما به تازگی هجوم زنبور‌های سرخ آسیایی به آمریکا خبرساز شده بود. ویدئویی که اخیرا منتشر شده مبارزه یک زنبور سرخ آسیایی با یک آخوندک را نشان می‌دهد. در این ویدئو که احتمالا محل تهیه آن آمریکا بوده این آخوندک با حمله‌ای مرگبار زنبور سرخ را از ناحیه سر مورد هدف قرار داده و در زمانی اندک اقدام به خوردن این حشره می‌کند. این ویدئو که به ویدئویی داغ تبدیل شده در حالی به پایان می‌رسد که چیز زیادی از بقایای زنبور سرخ باقی نمانده و توسط آخوندک خورده شده است.

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش برخی از کاربران همراه بود. برخی از کاربران آخوندک را حشره‌ای دانستند که با کمک آن می‌توان با هجوم زنبور‌های سرخ مقابله کرد.

گفتنی است؛ ویدئوی مبارزه مرگبار این آخوندک با زنبور‌های سرخ در حالی تبدیل به ویدئویی داغ شده که چندی پیش نیز ویدئوی مبارزه مرگبار یک مار پیتون با پلنگ به ویدئویی داغ تبدیل شده بود. در این ویدئو این پلنگ بود که توانست با حرکاتی تماشایی این مار غول پیکر را از پادرآورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها