صحنه عجیبی که اصابت صاعقه به کوه ایجاد کرد! +فیلم

کد خبر: 994189

برخورد صاعقه به کوه موجب ایجاد آتش شدید روی آن شد.

صحنه عجیبی که اصابت صاعقه به کوه ایجاد کرد! +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: شاید کمتر کسی در جهان صاعقه را ندیده باشد. بر اثر برخورد ابر‌های دارای بار‌های ناهم نام، واکنش‌های الکتریکی شدیدی به صورت نور با نام صاعقه و صدای شدید بنام رعد تولید می‌گردد. صاعقه خطرناک است و می‌تواند موجب مرگ انسان شده و همچنین منجر به آتش سوزی شود.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه عجیبی را که پس از برخورد صاعقه به یک کوه ایجاد شده به تصویر می‌کشد. این ویدئو حجم زیادی آتش را که پس از برخورد صاعقه به کوه ایجاد شده نشان می‌دهد. حجم آتش ایجاد شده در بالای این کوه پس از اصابت صاعقه آنقدر زیاد است که شبیه به فوران یک کوه آتشفشانی به نظر می‌رسد. در این ویدئو در حالی که باد شدیدی می‌وزد ابر‌های سیاه در آسمان دیده می‌شود. همچنین این ویدئو افراد محلی را نشان می دهد که در حالی که پناه گرفته اند از دور نظاره گر آتش ایجاد شده روی کوه هستند.

محل وقوع این حادثه منطقه " ماهوبا " واقع در ایالت اوتار پرادش هند و تاریخ دقیق وقوع آن یکشنبه ۱۰ می‌بوده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند رعد و برق روز یکشنبه خسارات زیادی به کشاورزان محلی به ویژه تولیدکنندگان انبه وارد کرد. بنا به این گزارش باران متناوب، رعد و برق و وزش باد شدید باعث از بین رفتن دست کم ۲۵ درصد از تولید انبه سالیانه در این ایالت شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها