واکنش رئیسی به اقدام اخیر امارات

کد خبر: 1014251

رئیس دستگاه قضا با تأکید بر اینکه افشاگری‌های بدون اقدام و عمل اعتمادساز نیست، گفت: مردم پیش‌داوری و گمانه‌زنی نکنند و اجازه دهند به گزارش‌های واصله بر مبنای حق و قانون رسیدگی شود.

واکنش رئیسی به اقدام اخیر امارات

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید محمد رئیسی، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اظهار اینکه عاشورای حسینی به ما مقاومت در ظلم را می‌آموزد، تأکید کرد: اگر راهبرد مسئولان در ۲۸ مرداد برگرفته از عاشورای حسینی بود، آن کودتا توفیق نمی‌یافت.

وی افزود: آنچه از برکات در این کشور و آنچه از افول قدرت‌های بزرگ می‌بینیم، حاصل مقاومت و ایستادگی است.

وی همچنین با اشاره به رأی نیاوردن طرح آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل، گفت: در افتضاح سیاسی اخیر، امریکا فکرش را هم نمی‌کرد که در عرصه سیاست بین‌الملل تنها بماند. این نشان می‌دهد که ایستادگی و مقاومت راهبرد اثربخش است.

آیت‌الله رئیسی همچنین اقدام اخیر امارات در برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی را خیانت به اسلام، آرمان فلسطین و امت اسلامی برشمرد و ادامه داد: امارات باید منتظر واکنش‌ها به خیانتی که در حق فلسطین کرد باشد.

رئیس دستگاه قضا در پایان سخنانش اظهار کر: در جلسه شورای اقتصادی سران قوا، قوه قضائیه هم شروط و نظرات خود را که برگرفته از جلسات متعدد کارشناسی بود به دولت منتقل کرد. امیدواریم با در نظر گرفتن این شروط، گره‌گشایی از زندگی مردم صورت پذیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها