رئیسی: مردم کرمانشاه در همه عرصه‌ها خوب امتحان پس داده‌اند

کد خبر: 1043823

آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه وارد استان کرمانشاه شد.

رئیسی: مردم کرمانشاه در همه عرصه‌ها خوب امتحان پس داده‌اند

خبرگزاری ایسنا: آیت الله رییسی در جریان نوزدهیمن سفر استانی به همراه جمعی از معاونین و مسئولین قضایی کشور، امروز (۱۸ دی) وارد کرمانشاه شد.

حضور در شورای اداری استان کرمانشاه، دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای قضایی از برنامه‌های سفر آیت الله رییسی به استان کرمانشاه است.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات قضائی حقوقی استان کرمانشاه و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مردم کرمانشاه در همه عرصه‌ها خوب امتحان پس داده‌اند

رییس قوه قضاییه گفت: مردم استان کرمانشاه هم در هشت سال دفاع مقدس خوب درخشیدند و هم در دیگر عرصه‌ها خوب امتحان پس داده‌اند.

آیت الله رییسی در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش آفرینی مردم استان در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: استان کرمانشاه هم در آغاز جنگ تحمیلی نقش آفرین جدی بود و هم در پایان دفاع مقدس و مردان غیور و زنان با همت این استان در مقابل دشمنان و منافقین ایستادگی کردند و در صحنه‌های دیگر هم به خوبی امتحان خود را پس دادند.

وی ادامه داد: امروز توفیق دست داد تا در ادامه سفر‌های استانی به کرمانشاه سفر کنیم، البته از این جهت که بواسطه شرایط کرونایی نمی‌توانیم در این سفر نشست‌های مردمی داشته باشیم، متاسفیم، اما به هر میزان که بشود جلساتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: قبل از انجام این سفر ۲۳ نفر از همکاران را به این استان اعزام کردیم تا در جای جای استان مسائل قضایی و مشکلات و مسائل اداری و سازمانی را بررسی کنند که گزارشات آن‌ها را دریافت کرده و امروز در نشستی با مدیران استان و همکاران قضایی هم از نقطه نظرات آن‌ها مطلع شده و هم نکاتی را خدمت آن‌ها خواهیم گفت.

آیت الله رییسی افزود: همچنین نشستی با برخی فرهیختگان استان و نمایندگان مردم خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: مجموعه بررسی‌ها و تحقیقات میدانی که دوستان انجام دادند و نتیجه نشست‌ها را در جلسه شورای عالی قوه قضاییه بررسی خواهیم کرد و برخی مسائل را که می‌شود

در استان تصمیم گیری کرد همینجا تصمیم خواهیم گرفت و رفع برخی مشکلات و کاستی‌ها را هم در مرکز دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم در این سفر آنچه وظیفه مان است را انجام داده و نتایج خوبی داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها