رئیسی: مشکلات قضایی در سمنان رصد شده است

کد خبر: 1046630

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسائل و مشکلات دستگاه قضائی استان سمنان رصد شده است، گفت: برای رفع این مشکلات و موانع تصمیم گیری خواهد شد.

رئیسی: مشکلات قضایی در سمنان رصد شده است

خبرگزاری مهر: آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنج شنبه در بدو ورود به استان سمنان و پس از استقبال از سوی مسئولان در فرودگاه مرکز استان با بیان اینکه ۲۵ همکار ما در قوه قضائیه طی روز‌های گذشته در سفری به استان سمنان مسائل و مشکلات کاری قضائی، اداری و مسائل مردم را مورد بررسی قرار داده‌اند، تاکید کرد: این سفر در ادامه سفر نخست همکاران برای رسیدگی به مسائل استان است.

وی با اشاره به دریافت نظرات نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و استاندار و همچنین همکاران قضائی و اداری، بیان کرد: مسائل بررسی شده توسط گروه‌های اعزامی، مورد کنکاش قرار می‌گیرد و هرچه از مشکلات توانستیم در استان تصمیم گیری کنیم، امروز برای رفع مشکلات انجام خواهیم داد و آنچه مربوط به مرکز کشور می‌شود، در نخستین نشست‌هایمان در تهران پیگیری می‌کنیم تا سفر‌های استانی دارای ضمانت اجرایی باشد.

رئیس دستگاه قضائی با اشاره به سه هزار شهید استان سمنان و ایثارگری‌های این دیار در دوران دفاع مقدس افزود: باید از این مردم و همه همکاران قضائی عذرخواهی کنیم که در اجتماعات مردمی نمی‌توانیم به دلیل کرونا حضور یابیم و از این بابت احساس خسران می‌کنم، اما سفر‌ها باید با مسائل بهداشتی همراه باشد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه قصد داشتیم در این سفر با دانشگاهیان و طلاب نیز دیدار داشته باشیم، اما به واسطه شرایط کرونایی این امر میسر نیست، ابراز کرد: امیدواریم کرونا از سر مردم ایران، امت اسلامی و بشریت کنار برود و بتوانیم در شرایط عادی از نزدیک در جریان مسائل استان قرار گیریم.

وی افزود: سفر‌های استانی ما همراه با دیدار با مدیران عالی استان در شورای اداری، دیدار با همکاران قضائی و شرکت در شورای قضائی استان سمنان خواهد بود که بررسی مسائل استان در آن رقم خواهد خورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها