نجات ۲ قلاده روباه از استخر کشاورزی

کد خبر: 762698

دو قلاده روباه که در استخر کشاورزی گرفتارشده بودند توسط مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان تاکستان نجات و رهاسازی شدند.

نجات ۲ قلاده روباه از استخر کشاورزی

خبرگزاری ایسنا: دو قلاده روباه که در استخر کشاورزی گرفتارشده بودند توسط مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان تاکستان نجات و رهاسازی شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین، «محمد جلیلوند» رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان تاکستان با اعلام خبر فوق اظهار کرد: بنا به گزارش واصله توسط مسئولان یکی از واحدهای کشاورزی واقع در روستای بخش اسفرورین مبنی بر سقوط دو قلاده روباه در استخر کشاورزی آن واحد، مأمورین یگان حفاظت محیط‌زیست اداره تاکستان به محل اعزام شدند.

وی گفت: دو قلاده روباه به‌منظور برطرف کردن تشنگی از حفره کوچکی که در زیر فنس بوده عبور کرده و پس از نزدیک شدن به آب در داخل استخر سقوط کرده و در حال تلف بودند که مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان تاکستان علی‌رغم سرمای شدید به داخل استخر رفته و حیوانات مذکور از تلف شدن نجات دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: این‌گونه اتفاقات نتیجه رعایت نکردن حق آبه حیوانات است و همه موجودات برای بقای حیات، نیاز به آب دارند که متأسفانه اکثر بهره‌برداران از منابع آبی با استفاده از لوله، آب موردنیاز را به استخر انتقال و هیچ‌گونه آبی در دسترس حیات‌وحش باقی نمی‌ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها