زندگی جوان خیر سوژه «یک چکه ماه» شد

کد خبر: 821246

مجموعه «یک چکه ماه» دوشنبه ۷ خرداد به زندگی نیما خیرى جوان خیری است که در اوج ناامیدی روی پای خودش ایستاد وزندگی‌اش را متحول کرد.

زندگی جوان خیر سوژه «یک چکه ماه» شد

خبرگزاری فارس: نازنین پیرکاری تهیه‌کننده «یک چکه ماه» درباره قسمت جدید این مجموعه مستند گفت: قسمت جدید این برنامه که امشب از شبکه مستند پخش می‌شود، درباره جوانی است که پس از ورشکستگی و فوت پدرش با چالش‌های مهمی در زندگی مواجه می‌شود.

وی افزود: «یک چکه ماه» به دنبال افرادی است که در اوج ناامیدی به امید رسیده‌اند و تحولی در زندگی‌شان ایجاد کرده‌اند، نیما خیری هر دو ویژگی را داشت و دلم می‌خواست زندگی‌اش را روایت کنم.

پیرکاری تصریح کرد: نیما که در خانواده‌ای مرفه متولدشده در زندگی با مسائل مهمی دست‌به‌گریبان بوده است، او سال‌ها پیش پدرش که ورشکسته شده بوده را از دست می‌دهد و با مادرش تحت حمایت یک مرکز خیریه قرار می‌گیرد، روز‌های سختی پشت سر می‌گذارد و از شرایطش خشمگین بوده تا روزی که تصمیم می‌گیرد روی پای خودش بایستد.

تهیه‌کننده «یک چکه ماه» گفت: نیما شروع به کار می‌کند و در طول شبانه‌روز سه جا مشغول بوده است، ثمره این تلاش طلافروشی است که امروز منبع درآمدش است و از درآمدش به خیریه‌ها، کارتون خواب‌ها و کودکان کار کمک می‌کند.

پیرکاری تصریح کرد: برایم جالب بود، اینکه چطور یک فرد عادی از سطح متوسط جامعه می‌تواند انقدر بامحبت باشد که همه دغدغه‌اش کمک به نیازمندان باشد، به همین دلیل با این جوان موفق همراه شدم و تلاش کردیم بخش‌هایی از زندگی‌اش را در به تصویر بکشیم.

«یک چکه ماه» کاری از شبکه مستند سیماست که در شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲:۳۰ پخش و روز آینده ساعت ۱۰:۳۰ بازپخش می‌شود.

این مجموعه مستند در هر قسمت زندگی افرادی را زیر ذره‌بین می‌برد که قبلاً شرایط مناسبی نداشته‌اند و یک تحول در زندگی هرکدام، اوضاعشان را تغییر داده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها