کد خبر: 622575
تاریخ انتشار :
جواد عزتی

عکس بازیگر | جواد عزتی | عکس جواد عزتی | سریال زخم کاری

فیگور جذاب جواد عزتی در کنار همسرش + از معدود زوج هایی که طلاق نگرفتند!

مه لقا باقری بازیگر بی حاشیه و کارگردان تئاتر ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و کاملا معروف است اما خب اونقدر ها که باید، تراز اول نیست اما در عوض همسرش جواد عزتی با بازی متفاوتش در سریال شبکه خانگی "زخم کاری" درخشید و به یکی از شاخ ترین هنرمندان تبدیل شد.

فیگور جذاب جواد عزتی در کنار همسرش + از معدود زوج هایی که طلاق نگرفتند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است. جواد عزتی از بازیگران توانای عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون است.جواد عزتی فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است و این روزها ستاره بی بدیل نمایش خانگی شده است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد. جوادعزتی در سریال زخم کاری توانست به خوبی بدرخشد.

جواد عزتی

فیگور جذاب جواد عزتی در کنار همسرش + از معدود زوج هایی که طلاق نگرفتند!

مه لقا باقری بازیگر  بی حاشیه و کارگردان تئاتر ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و کاملا معروف است اما خب اونقدر ها که باید، تراز اول نیست اما در عوض همسرش جواد عزتی با بازی متفاوتش در سریال شبکه خانگی "زخم کاری" درخشید و به یکی از شاخ ترین هنرمندان تبدیل شد.

 مه لقا باقری نیز در این سریال حضور داشت اما سطحی و کمرنگ. از این ها که بگذریم مه لقا باقری و جواد عزتی از زوج های هنرمند سینما هستند که بعد از 18 سال زندگی همچنان در کنار هم دیده می شوند و مثل خیلی از خانم و آقا های سلبریتی بعد از چهار روز به طلاق و جدایی ختم نشده اند. این زوج میان مخاطبین هم هواداران خود را دارند و تصاویرشان با نظرات خوب همراه می شود. مه لقا باقری در اینستاگرام نیز بیش از 340 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند. آقا جواد که 4 میلیون و 400 هزار فالوور داره که خب این محبوبیت بعد از زخم کار چنین غلیظ تر شد!از این ها که بگذریم مه لقا باقری و جواد عزتی به تازگی در اکران فیلم "مرد بازنده" حضور داشتند که مردم از این زوج زیاد تعریف کردند اما از فیلم حسابی انتقاد داشتند! در ادامه تصاویر آن ها را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

جواد عزتی

جواد عزتی : 7 تا بچه میخوام! + عکس های جنجالی جواد عزتی در کنار رعنا آزادی ور

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

تصاویر جنجالی جواد عزتی در کنار همسرش + جواد عزتی از طلاق منصرف شد!

درمورد جواد عزتی و همسرش در چند روز گذشته مطالب زیادی منتشر شد.خیلی ها بر این عقیده بودند که این زوج پس از سالها به مشکلاتی در زندگی شخصی برخوردند و تصمیم به جدایی گرفتند اما همچنان این خبر با عکس ها و استوری های عاشقانه این دونفر تکذیب شده است.جواد عزتی

جواد عزتی

واکنش جواد عزتی به بغل گرفتن همسرش | عکس عاشقانه زوج بی حاشیه

جواد عزتی بازیگر دوست داشتنی و البته کاربلد ایرانی است که با بازی در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» ترکوند و کلی به هواداراش اضافه کرد.

ب اما مه لقا باقری بازیگر و کارگردان تئاتر است که همسر آقا جواد هم می باشد. این زوج سال هاست در کنار هم زندگی می کنند اما هیچگاه حاشیه ای از آن ها دیده و یا شنیده نشده است و مثل خیلی از هنرمندان طلاق گرفته نیستند. اما این زوج جذاب به تازگی در سریال «زخم کاری» هم بازی بودند به همین دلیل جواد عزتی در جشن حافظ به عنوان بهترن بازیگر مرد در نقش درام انتخاب شد. در این مراسم مه لقا باقری تندیس همسرش را میدهد و بعد جواد و بغل میکنه اما چون سوژه و حاشیه الکی بار نیاد میگه "همسر خودمه"!

جواد عزتی

سوال جنجالی مجری از جواد عزتی |پایان عشق جواد عزتی و همسرش ؟

مه لقا در این تصویر آرایش بسیار غلیظ و تندی دارد و البته خیلی هم حجاب درست و درمونی ندارد و سعی کرده با یک کلاه موهای خود را بپوشاند.

البته استایل جدید مه لقا خانوم بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیلی از دوستان خانوم بازیگر از گریم جدید مه لقا تعریف و تمجید کردند.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

مه لقا باقری با انتشار عکس خود متنی ناب و عاشقانه برای همسرش نوشت

mahlaghabagheri_2609750986703558181_589243628جواد عزتی در پاسخ به شایعاتی که درباره زندگی شخصی اش منتشر شده واکنش نشان داد.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر مرد مشهور تلویزیون و سینما نسبت به خبر طلاق از همسرش مه لقا باقری واکنش نشان داد.

این روزها در صفحات مجازی و برخی سایت ها از طلاق جواد عزتی و مه لقا باقری همسر خبر می دهند که جواد عزتی در یک ویدیو به این اتفاقات پاسخ می دهد.

ستاره این روزهای سینمای ایران که با حضور در سریال زخم کاری درخشیده است : جوادعزتی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون ایران است. جواد عزتی بیشتر از یک سال از بازیگری کناره گیری کرد. جواد عزتی این روزها در زخم کاری خوش درخشیده است. جواد عزتی از تئاتر به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد. ماجرای ازدواج جواد عزتی و همسرش هم جالب است. جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.جواد عزتی از ۱۵ سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی

عکس های دو نفره جواد عزتی و همسرش!

تصاویری دیده نشده از جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری مشاهده می کنید.این دو زوج از معدود زوج های طلاق نگرفته سینمای ایران هستند.در بسیاری از محافل اینطور اعلام کرده اند که هنوز مثل روز اول عاشق هم هستند!

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

 

جواد عزتی

 

295297161627609274

56c0ac2222e3edf7bbc5b31f924b32d3

مه+لقا+باقری (1)

ac-image-pP1593425209SE

mahlagha bagheri_10

 

بیوگرافی-مه-لقا-باقری

ac-image-FH1583755109yX

مه لقا باقری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. مه لقا باقری همسر جواد عزتی است. مه لقا باقری متولد 24 خرداد 1360 است. مه لقا باقری فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر است. مه لقا باقری جزو بازیگران محبوب سینمایی محسوب می شود.

مه لقا باقری چندین کار مشترک با همسرش جواد عزتی داشته است.مه لقا باقری زندگی عاشقانه ای با همسرش دارد. عکس جدید مه لقا باقری در فضای مجازی منتشر شده است.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

داستان ازدواج جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان ترجیح داد بجای رفتن به دانشگاه ، شبانه روزی تمرین کند و بیشتر خودش را محک کند

بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 83 او را از همان روهای می شناسند تا اینکه روزی در نمایش میلر به کارگردانی مه لقا باقری بعنوان بازیگر بازی کرد.نهایتا این آشنایی در سال 1385 وقتی این زوج هر دو 25 ساله بودند به ازدواج ختم شد.من زیاد غذا درست می کنم و البته رستوران هم زیاد می روم حتی سابقه تهیه غذا با حجم بالا را هم دارم ، مثلا برای 300 یا 400 نفر غذا درست کرده ام.سر این دیگ های هیئتی کار کرده ام و برای تعداد بالا برنج بار گذاشتم

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

ترنج یکی از رستوران هایی است که چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند که مدتی جواد عزتی مدیریت ییکی از شعبات آن را برعهده داشت

جواد عزتی می گوید :اصولاً غذا خوردن برای من خیلی مهم است یعنی مهم است که چه می ‌خورم ، مثلا اگر میگو دوست نداشته باشم مطمئناً یک صبح تا شب آنقدر میگو می ‌خورم تا دوست داشته باشم چون برایم لازم است

شغلم را دوست دارم و کارم را با عشق انجام می دهم و رنگ زندگی است برای همین همیشه راضی ام

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

 

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

تصاویر دیده نشده از همسر جواد عزتی

عکس های مه لقا باقری همسر جواد عزتی را مشاهده می کنید.خیلی ها اورا مشوق اصلی جواد عزتی می دانند.عکس های جدید وی نشان می دهد گویا یک عمل زیبایی روی صورتش انجام داده است.خیلی ها مه لقا و جواد را زوج عاشق سینمایی می دانند.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی 54نخ سیگار کشید!

جواد عزتی در فیلم زخم کاری با استایل خاص سیگار کشیدنش توجه بسیاری را جلب کرد.اگرچه خیلی ها به زیاد سیگار کشیدن او در فیلم انتقاد کردند.جالب است بدانید مالک در زخم کاری 54 نخ سیگار کشید!

بغض جواد عزتی ترکید!

جواد عزتی و بازیگر نقش میثم در حاشیه اکران خصوصی قسمت آخر سریال زخم کاری به شدت احساسی شدند و بغض کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  قسمت آخر سریال نمایش خانگی زخم کاری اکران خصوصی شد و در حاشیه این اکران مردم شاهد بغض جواد عزتی و بازیگر نقش میثم بودند 

فیلم دیده نشده از جوانی جواد عزتی

جواد عزتی

فیلم دیده نشده از جواد عزتی در دوران جوانی را مشاهده می کنید

بخشی از مصاحبه محمدحسین_مهدویان درباره زخم کاری

من همیشه به اقتباس فکر می‌کردم. برعکس چیزی که خیلی‌ها به من گفتند؛ اینکه رفتن به سمت اقتباس خطرناک است. آثار نمایشی بسیار پرهزینه‌اند. رفتن به سمت اقتباس، ریسک تولید اثر نمایشی را پایین می‌آورد.

اثر نمایشی دارد ما را در تجربه‌های متنوع شریک می‌کند. به نظرم یکی از تجربه‌های بی‌‌نظیری که تماشاچی باید در سینما و به‌خصوص در هنرهای نمایشی و در ادبیات در آن شریک شود، خشونت است. یعنی اگر ما خشونت‌ورزی را تجربه نکنیم، تمرین نکنیم، آثار و تبعات و شکلش را نبینیم، ممکن است آن بخش تاریک وجودمان که خشونت‌خواه است، یک‌دفعه جنبه‌های تجربه واقعی پیدا کند.

شما کاراکتر مکبث را در نظر بگیرید، یک قهرمان است، یعنی قهرمان به معنای دراماتیکش. این قهرمان مکبث مصداق آدم جاه‌طلبی است که خودش را به تباهی و نابودی می‌کشد و تو در نهایت یک عبرتی از او می‌گیری، احساس می‌کنی زیاده‌خواهی ممکن است منجر به تباهی شود.

در این سال‌ها خیلی‌ها می‌گفتند کاراکتر زن را نمی‌شناسی و نمی‌توانی کار کنی، در حالی که واقعیت این نبود و من می‌توانستم در تمام این سال‌ها روی کاراکتر زن کار کنم و شخصیت­های زن جالبی درست کنم و خیلی ایده داشتم، اما منصرف می­شدم چون می­دانستم اجرایش دردسر دارد. در همین سریال بسیاری از ممیزی‌ها در مورد شخصیت­‌های زن‌ کار بود. آن­قدر که منصوره و کیمیا در این سریال ممیزی شدند، هیچ کاراکتر دیگری نشد، به خاطر این‌که زن‌ها اساساً از بعضی موقعیت‌ها حداقل اجرا را هم نمی‌توانند داشته باشند.

#جواد_عزتی در «زخم کاری» نگاه‌هایش که بخش بزرگی از رفتار جسمانی این بازیگر است را دارد احاطه می‌کند. من خودم به چشم و به نگاه در سینما خیلی معتقدم. گاهی اوقات یک چیزهایی دریافت درونی آدم است و محصول استعداد و فهم و تلاش و تأمل و تدبرش در دنیای پیرامون است، اما واقعا تک تک حرکاتش در موقعیت‌های مختلف و به‌خصوص نگاه‌هایش از نظر من محصول یک درک دقیق از موقعیت داستان و درونی‌کردن آن است.

جواد عزتی، سجاد پهلوان‌زاده، هادی بهروز، حبیب خزایی‌­فر و بچه‌های دیگر که یکی یکی اسم نبرم، همه بچه‌ها به نسبتی که می‌توانند با ما ارتباط برقرار می‌کنند و این کار را در یک فرایند مشترک داریم انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم نتیجه کار خوب یا بد، حالا بدش برای من، ولی واقعا خوب هم اگر باشد، برای همه این بچه‌هاست.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

عکس دیده نشده از جواد عزتی و همسرش پس از قسمت پایان زخم کاری

جواد عزتی

جواد عزتی

عینک آفتابی کائوچویی " مالک "

عینک آفتابی تام فورد جواد عزتی در زخم کاری

عینک بعدی ای که جواد عزتی در قسمت 6 و قسمت های بعدی جایی که با هانیه توسلی  دختر نعمت ملاقات می کند به چشم دارد باز هم یک تام فورد است. تام فورد دوپل،فریم طلایی مربعی به همراه شیشه ی نارنجی.عدسی های رنگی عینک شب هستند و برای رانندگی در شب و کسانی که چشمان حساسی دارند کاربرد دارند در این سریال می بینیم که مالک هنگام غروب آفتاب ار این عینک استفاده می کند.در صنعت مد و فشن در سال های اخیر عینک های رنگی بسیار زیاد شده اند و حتی می بینیم که در روز نیز از این عینک ها با لنزهای رنگی استفاده می شود که در واقع استفاده طولانی مدت آن در نور آفتاب و روز آسیب زننده می باشد چرا که این شیشه ها چشم ها را در مقابل نور آفتاب هیچگونه محافظتی نمیکنند و تنها می توان در شب آن ها را به چشم داشت. عینک های مشابه این عینک که در وبسایت وحدت موجود می باشد TF827 است که وجه تمایز این دو این است که پل دوم این عینک به بدنه چسبیده و یکسره می باشد و رنگ عدسی آن نیز قهوه ای است. اما عینک دیگری از تام فورد با کد مدل TF692 که بسیار بسیار به این عینک نزدیک می باشد و تنها رنگ شیشه ها متفاوت هستند و اینکه این دو عینک را میتوان در روز استفاده نمود اما عینک دیگری در تام فورد با شیشه ی رنگی موجود است که کمی در زیر فریم با عینک مالک متمایز است اما رنگ عدسی آن زرد است و مخصوص شب می باشد

جواد عزتی

پایان سریال زخم کاری لو رفت / عاقبت مالک و سمیرا چه خواهد شد؟

جواد عزتی

پایان سریال زخم کاری چه خواهد شد؟ تکلیف و عاقبت سمیرا و مالک سریال زخم کاری چه خواهد شد؟ سریال زخم کاری سریال پر طرفدار و محبوب امسال است که هر جمعه ساعت 8 صبح منتشر می شود. و تنها یک قسمت تا پایان این سریال محبوب باقی مانده است. سریال زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری و مکبث اثر ویلیام شکسپیر می باشد. در سریال زخم کاری چه کسانی ایفای نقش کرده اند؟ جواد عزتی ، سیاوش طهمورث ، کاظم هژیرآزاد ، هانیه توسلی مه لقا باقری ، سعید جلیلیان و رعنا آزادی ور از بازیگران مطرح این سریال هستند. 

گوشی میلیاردی جواد عزتی 

گوشی موبایل جواد عزتی در سریال زخم کاری سوژه فعالان شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

 گوشی موبایل جواد عزتی در سریال زخم کاری سوژه فعالان شبکه های اجتماعی قرار گرفت.جواد عزتی متولد 20 دی 1360 فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

جواد عزتی

 

توی اینستاگرام داشتم می‌گشتم دیدم یه خانمی کامنت گذاشته بود” این مالک چطور پولدار هست که گوشیش معمولی هست یه آیفون نمیتونه بخره 

بماند که ایشون پولدار بودن یک نفر رو داشتن آیفون میدونست ” برای همین لازم دیدم یه پست در این باره آماده کنم شاید برای شما هم جالب باشه

گوشی که دست آقا مالک در این سریال هست از برند ورتو هست که البته از تصاویر مشخص هست مدل ورتو گلد هستش.

جواد عزتی

خوبه بدونید آخرین نرخ این گوشی که همون طور که در پست ها می‌بینید بیش از ۵۰٫۰۰۰ دلار ارزش داره که به نرخ دلار امروز بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان ارزش داره

جالبه بدونید در دنیای لاکچری ها و مولتی میلیاردها داشتن گوشی از این برند یک نکته اولیه است.

* در پست اشتباها مبلغ رو نوشتم یک‌میلیارد و پانصد هزار تومان که درستش میشه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هست.

نام:محمدجواد

نام خانوادگی:عزتی

تاریخ تولد: 20 دی 1360

تحصیلات:فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره

زمینه فعالیت :بازیگر

همسر:مه لقا باقری

محمدجواد عزتی متولد20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

همسر جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

مهمترین اظهارات جواد عزتی به شرح زیر است:

موبایلم را خاموش کردم و رفتم برای تجدید قوا! البته بودند فیلمسازانی که لطف داشتند و به طرق مختلف پیگیر شدند و از طریق دوستان پیدایم کردند یا حتی حضوری آمدند ولی نه واقعا هیچ کاری را قبول نکردم.

جواد عزتی

مکبث کاراکتری است که هر بازیگری را وسوسه می‌کند چون بسیار کاراکتر پیچیده و جذابیست و همین پیچیدگی جذاب باعث شد بین پیشنهاداتی که داشتم از همه پررنگ‌تر به آن توجه کنم.

 

در «زخم کاری» کاراکترهای می‌بینیم که تا حالا در سریال‌ها ندیده‌ایم. به نظرم پیچیدگی نقش مالک و سمیرا این‌قدر زیاد است که تماشاچی دائم در حال کشف کاراکترهاست. من این ویژگی را در «زخم کاری» بسیار دوست دارم.

بسیاری می‌پرسند که چرا ما این‌قدر واضح و عیان باید جنایت را نشان بدهیم؟ از نظر من مثل روانشناسی می‌ماند؛ آدم‌هایی که مشکلاتی دارند، مثل اعتیاد به مواد مخدر یا الکل و... در یک حلقه می‌نشینند و درباره‌اش حرف می‌زنند و آن را می‌شناسند و بعد جلوی آن می‌ایستند

جواد عزتی

مثلا اگر کسی «زخم کاری» را می‌بیند و فقط دریافت اروتیک از آن دارد حتما باید برود آن بخش وجودش را واکاوی کند؛ هرکسی که فکر می‌کند درون‌اش یک قاتل خاموش ندارد حتما باید به آن فکر کند.

من هیچ‌گاه در انتخاب پارتنر یا بازیگر مقابلم دخالت نمی‌کنم. چون واقعا معتقدم هرکسی که بیاید به من شکل تازه‌ای می‎دهد و این برایم خوشایند است. من معمولا خودم را با پارتنرم آپدیت می‌کنم. شاید اگر هرکسی جای رعنا آزادی‌ور بازی می‌کرد من شکل دیگری بودم.

واکنش‌ها به سریال زیاد است و بی‌نظیر؛ یعنی از وقتی که سریال در حال پخش است من واقعا نمی‌توانم راحت در خیابان راه بروم. مردم به شدت درگیر سریال هستند و این از واکنش‌های‌شان مشخص است. تا مرا می‌بینند شروع می‌کنند با شوق و ذوق از سریال حرف زدن و راست‌اش برای خودم هم عجیب بود؛ می‌دانستم مخاطب سریال و فیلم متفاوت است و بازخوردها هم متفاوت اما حقیقتا انتظار این حجم از واکنش را نداشتم و واقعیت تا حالا درباره خودم چیز منفی‌ای هم نه شنیده‌ام نه جایی خوانده‌ام و این خوشحال‌کننده است.

جواد عزتی

ما وقتی در گروه مثلا به نتیجه می‌رسیدیم چیزی را به کار اضافه کنیم؛ حتی برای آن تغییرات هم مجوز می‌گرفتیم و گمان نمی‌کردیم هنگام پخش مشکلی ایجاد شود.آدم اگر دقیقا بداند چه حساسیت‌هایی وجود دارد طبق آن برنامه را پیش می‌برد اما این سیاست‌های متناقض باعث می‌شود واقعا آدم نداند باید چه کند.

موتورسواری جواد عزتی و همسرش

مه لقا باقری در دانشگاه سوره( ۱۳۸۲–۱۳۷۸) در رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شده است. او نیز از دانشگاه تربیت مدرس، در سال ۱۳۸۵ مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاترش را دریافت کرده است.

جواد عزتی بعد این که توانست از هنرستان سوره، مدرک دیپلم تئاتر خود را بگیرد، قصد داشت با تمرینات بیش تر، خودش را محک بزند. دانشگاه سوره یکی از پاتوق های جواد عزتی بود که عاقبت در همین مکان با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. در نهایت، شناخت این دو بازیگر، سبب ازدواج آن ها شد. 

جواد عزتی

فاصله سنی جواد عزتی و همسرش چقدر است؟ + عکس

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری یکی از زوجهای هنری مشهوری هستند که در ادامه اشاره ای به اختلاف سنی این زوج خواهیم داشت.

جواد عزتی

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده اند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.در سال ۸۴ این دو هنرپیشه با هم اشنا شدند و ازدواج کردند جواد عزتی متولد ۲۰ دی ماه ۱۳۶۰ است و مه لقا باقری هم در خردادماه ۱۳۶۰ به دنیا آمده است؛ یعنی این زوج هنرمند، تنها چندماه با هم اختلاف سنی دارند.

جواد عزتی که این روزها یکی از سوپراستارهای عرصه بازیگری در کشورمان است در چند پروژه مشترک با همسرش نقش آفرینی کرده و سریال زخم کاری آخرین فعالیت این زوج می باشد.یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.

جواد عزتی

 جواد+عزتی

 

جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۰ متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال ۱۳۶۰ و چند ماه از آقای بازیگر بزرگتر می باشد.

ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش 

جواد عزتی در یک تئاتر به کارگردانی مه لقا باقری با او آؤنا شده و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

جواد عزتی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و با سریال قصه های شبانه سعید آقاخانی در سال ۱۳۸۱ به تلویزیون راه یافت. نقش آفرینی او در سریال های مختلف و نقش «بابا اِتی» در سریال قهوه تلخ باعث شهرت بیشتر او شد.

جواد عزتی یکی از بازیگران مستعد و پرکار این روزها است که با بازیهای درخشان خود در عرصه های طنز و جدی، به عنوان یکی از بازیگران موفق دنیای هنر شناخته می شود.

مه لقا باقری همسر آقای بازیگر فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است و تئاترهای بسیاری را به روی صحنه برده است. او در سریال قهوه تلخ ، باغ مظفر، دردسرهای عظیم، زخم کاری و فیلم سینمایی موفق «شنای پروانه» با همسرش همبازی بود.

این زوج هنری در فیلم شنای پروانه نقش زن و شوهر را ایفا می کردند.

جواد+عزتی (2)

جوادعزتی

درخشش جواد عزتی

جواد عزتی از آن دسته بازیگرانی است که در سال‌های اخیر می‌توان گفت خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیگر‌های حال حاضر سینما معرفی کرده است. بازیگری که ابتدا خودش را با فیلم‌ها و سریال‌های طنز به مخاطبش خود را نشان داد و حالا بازیگری است که از پس هر نقشی برمی‌آید.

جوادعزتی

 عزتی بازیگری را از ۱۵ سالگی و تیاتر شروع کرد و بعد از شش سال با بازی در مجموعه‌ی «قصه‌های شبانه» به کارگردانی سعید آقاخانی به تلویزیون راه پیدا کرد. بازی او در نقش بابا اِتی قهوه‌ی تلخ، لطیف دردسر‌های عظیم یا منصور فیلم هزارپا به شدت پررنگ و فراموش نشدنی است و حالا در جدیدترین بازی خود در زخم کاری باز هم نشان داده که هم چنان می‌تواند یکی از بهترین بازیگران سینما و سریال ایران باشد.

بازیگری را در تئاتر آموخت و با فیلم طلا و مس ساخته همایون اسعدیان پا به سینما گذاشت. در چندین فیلم سینمایی ماجرای نیمروز، اکسیدان، لاتاری و هزارپا بازی کرد که در تاریخ اکران خود جز پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران بوند. در این سال‌ها اثبات کرده است که چه نقشی به او بدهند تفاوتی ایجاد نمی‌کند و می‌تواند از پس نقش‌های مختلف بربیاید.

او تا کنون سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است و توانسته جوایز داخلی و بین‌الملی مختلفی را از آن خود کند. با هم چند بازی او در فیلم‌های مختلف را مرور می‌کنیم.

جواد عزتی

طلا و مس

بازی جواد عزتی در طلا و مس اولین بازی او در سینما است. فیلمی که همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۹ آن را ساخت. این فیلم داستان سیدرضا طلبه‌ای که به تازگی با خانواده‌اش به تهران آمده، تا در کلاس‌های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده‌است شرکت کند. اما متوجه بیماری اسکلروز چندگانه همسرش زهرا می‌شود و به ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی‌اش می‌دهد.

جواد عزتی

هزارپا

فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سبک کمدی ساخته شد و هنوز هم دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است. داستان این فیلم درباره رضا نیازی با بازی رضا عطاران و دوستش منصور که جواد عزتی نقش آن را بازی می‌کند، است. رضا نیازی از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر صاحب کارش الهام نذر کرده‌است که با یک جانباز ازدواج کند.

به‌همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را از دست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با او ازدواج کند. رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست. جواد عزتی برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ شد.

جواد عزتی

ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فیلمنامه‌اش توسط محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده است. این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

موضوع این فیلم به ترور‌های سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۱۳۶۰ و اتفاقات بعد از عزل ابوالحسن بنی صدر می‌پردازد که منتقدان بسیاری هم داشت. عزتی برای این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شد.

جواد عزتی

زخم کاری

زخم کاری در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است. سریالی که نقش اول آن را جواد عزتی بازی می‌ند و حواشی هم داشت. قسمت هفتم این مجموعه به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت توقیف شد و سپس بعد از چهار روز پخش شد.

همچنین کارگردان این سریال که به کارگردانی درون ساختار معروف است معترض به سانسور شد. پخش قسمت نهم این مجموعه در ۸ مرداد توانست ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا به ثبت برساند و رکورد پیشین برای هم‌گناه با ۲۰ میلیون و ۱۷۰ هزار دقیقه را بشکند.

جواد عزتی

انتقاد روزنامه جوان از سریال جدید جواد عزتی/  تک‌تک شخصیت‌ها سیگار می‌کشند

روزنامه جوان نوشت: اواخر دهه ۸۰ استعمال دخانیات در تلویزیون ایران ممنوع شد و این یک فرهنگ‌سازی درست و مناسب برای جلوگیری از افزایش دخانیات در ایران محسوب می‌شد، به طوری که حتی فیلم‌ها و سریال‌هایی با موضوع اعتیاد نمی‌توانستند سیگار کشیدن یا استعمال مواد مخدر را به طرزی که ترویج‌کننده باشد، نشان بدهند.

جواد عزتی

اواخر دهه ۸۰ استعمال دخانیات در تلویزیون ایران ممنوع شد و این یک فرهنگ‌سازی درست و مناسب برای جلوگیری از افزایش دخانیات در ایران محسوب می‌شد، به طوری که حتی فیلم‌ها و سریال‌هایی با موضوع اعتیاد نمی‌توانستند سیگار کشیدن یا استعمال مواد مخدر را به طرزی که ترویج‌کننده باشد، نشان بدهند. اساساً این فرهنگ‌سازی توانست تأثیرگذار باشد، اما با پیدایش سریال‌های شبکه خانگی این فرهنگ‌سازی با شکست مواجه شد. آثاری در این شبکه ساخته شدند که شخصیت‌های منفی و مثبت سیگار به دست بودند، اما نکته مهمی که باعث شد این یادداشت نوشته شود سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان است. برای نوشتن درباره کیفیت این سریال باید چند قسمت دیگر صبر کرد، اما مهم‌ترین و منفی‌ترین بخش آن تأکید زیاد بر استعمال دخانیات و ایضاً مواد مخدر و مشروبات الکلی است، البته بدیهی است که نمی‌توان به طور کلی ارجاع به این مسائل را حذف کرد، اما تأکید بیش از حد و بی‌مورد روی آن نیز رویکرد غلطی است.

جواد عزتی

پیشتر کشیدن سیگار در فیلم‌ها و سریال‌ها مختص کاراکترهای مثبت بود، اما با حساسیت‌هایی که ایجاد شد به مرور سیگار روی لب کاراکترهای منفی قرار گرفت و این باعث می‌شد مخاطب نوجوان درک کند سیگار مختص آدم‌های منفی است و سراغ آن نرود، اما در دهه کنونی با پایین آمدن سن مصرف دخانیات در ایران که مسبب آن هم همین فیلم‌ها و سریال‌هاست، کارگردانان باید چاره‌ای دیگر در نشان دادن سیگار در دست شخصیت‌های آثارشان در نظر می‌گرفتند، همان طور که می‌دانید رسانه فرهنگ‌ساز است.

جوادعزتیآنچه در رسانه نشان داده می‌شود اگر منفی باشد می‌تواند تأثیر مخرب در جامعه داشته باشد. اساساً در حال حاضر سریال‌های شبکه خانگی یا فیلم‌های سینمایی با این عنوان که دیدن این سریال برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود، شروع می‌شوند و بعد از آن تهیه کننده و کارگردان فکر می‌کنند با توجه به این توصیه قطعاً افراد زیر ۱۵ سال این سریال‌ها را تماشا نمی‌کنند، اما در شرایط کنونی که شبکه‌های ماهواره‌ای بعد از مدت کوتاهی از پخش سریال در پلتفرم‌ها به طور غیرقانونی سریال‌ها را نشان می‌دهند، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم افراد زیر ۱۵ سال این سریال‌ها را نبینند؟ آیا زنگ خطر جامعه ما فقط برای افراد زیر ۱۵ سال است؟

جواد عزتی

در چهار قسمتی که از زخم کاری پخش شده است در هر قسمت تک‌تک شخصیت‌های آن سیگار می‌کشند، در هر سکانس به طور ناخودآگاه فارغ از اتفاق منطقی یا دراماتیکی سیگار آتش می‌زنند و، چون توازن آدم‌های منفی و مثبت وجود ندارد، این آفت را خنثی نمی‌کند. جالب است حتی کارگردان تابوشکنی می‌کند و نشان می‌دهد پسر جلوی پدرش سیگار می‌کشد و در قسمت بعد می‌بینیم که پدر با همان قاعده سنتی مبتذل با یک زیرپیراهنی کنار بساط تریاک نشسته است! یا در ادامه بحث خرید تریاک ناب و مشروبات الکلی می‌شود، قطعاً این گونه رفتارها در جامعه وجود دارد، اما در رسانه نباید همه چیز آنقدر صریح و شفاف نشان داده شود، درست است که تا اینجای زخم کاری تمامی شخصیت‌های آن خاکستری یا شبه‌منفی هستند و این هم جزو نقاط منفی سریال است، اما اگر نگاهی به فرامتن سریال داشته باشیم، درک خواهیم کرد که هر کدام از بازیگران این سریال می‌توانند طرفداران خاص خودشان را داشته باشند. جوانی که جواد عزتی را دوست دارد، قطعاً از نوع رفتار او در سریال برداشت‌هایی دارد و فکر می‌کند، چون جواد عزتی به عنوان شخصیت اول سریال در ایجاد هر واکنشی سیگار می‌کشد، او هم باید همین کار را انجام بدهد و این تبدیل به ضداخلاق می‌شود، البته ناهنجاری فقط به استعمال دخانیات محدود نمی‌شود و پرخاشگری ناصر با پدرش و نیز نوع رابطه سمیرا با مالک و مهم‌تر از آن رابطه سمیرا با نعمت که همچنان بعد از چهار قسمت نامشخص مانده، نشانه‌ای از بی‌اخلاقی فرهنگی و نامتوازن با جامعه است تا قسمت چهارم این سریال همه چیز ناامیدکننده است. باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد که بفهمیم موفقیت مهدویان در ساخت فیلم‌های سینمایی‌اش غیر از «شیشلیک» اتفاقی نبوده است.

عکس دیده نشده از جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

عکس های جوادعزتی و مه لقا باقری ، مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ، سعید چنگیزیان و الهام کردا ، فرهاد آئیش و مائده طهماسبی که به صورت زوجی و یا فردی در سریال زخم کاری نقش آفرینی کردند توسط چند عکاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

زخم کاری یک سریال پر شخصیت که بر مبنای روابط درون خانواده بنا شده است و سریال با زمینه ای اجتماعی و ملودرام پیش میرود و داستانی پرتنش دارد.

زخم کاری داستان مردی به اسم مالک ( جواد عزتی ) که به عمویش نعمت ریزآبادی ( سیاوش طهمورث )، صاحب شرکتی موفق و به نام، خیانت کرده و پول کلانی را اختلاس میکند و .....

جواد عزتی

اتفاقات بحث برانگیز و توجه دقیقی که این سریال به فساد اقتصاد حاکم بر این روز های کشور دارد، این سریال را به پرمخاطب ترین سریال حال حاضر تبدیل کرده است . جواد عزتی و مه لقا باقری زوج معروف سینما ،تلوزیون و تئاتر هستند که در سال ۸۵ به واسطه ی دنیا هنر آشنا شدن و ازدواج کردند. اختلاف سنی این دو یکی از نکات جالب زندگشان است. بازی جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی اون را به عهده داشت باعث آشنایی و ازدواج این دو شد.جواد عزتی و مه لقا باقری هر دو در سریال زخم کاری به ایفای نقش میپردازد و بسیار خوش درخشیدند

انتقاد از سیگار کشیدن زیاد جواد عزتی در سریال زخم کاری + فیلم

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود.این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی [مکبث]نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

جواد عزتی

 

سریال زخم‌کاری؛ صدا، دوربین، حرکت، حالا سیگار 

بسیاری از کاربران فضای نسبت به تعدد سکانس‌های مصرف سیگار واکنش نشان داده‌اند. دکتر عباس‌علی امیری می‌نویسد:سریال «زخم کاری» آنقدر که سکانس های سیگار دارد فکر کنم همه عوامل آسم گرفته باشند.

به گزارش مشرق، زخم کاری ۵ هفته‌ای است که با پروپاگاند رسانه‌ای فیلیمو تولید و توزیع شده و به صورت هفتگی در حال انتشار است. این سامانه اخیرا خبری را منتشر کرده است که این سریال با رضایت ۹۹ درصدی مخاطبانش همراه بوده است، در حالی که بسیاری از کاربران فضای نسبت به تعدد سکانس‌های مصرف سیگار در این سریال واکنش نشان داده‌اند. دکتر عباس‌علی امیری با اشاره به سکانس‌های متعدد کشیدن سیگار می‌نویسد: سریال «زخم کاری» آنقدر که سکانس های سیگار داره فک کنم همه عوامل آسم گرفته باشن، می خواهد «نوار» باشه ولی سیگار شده.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جوادعزتی

جوادعزتی

عکس های دیده نشده جواد عزتی و همسرش مه لقا

از سریال های او می توان به مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزار چهره ، چاردیواری ،  لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ اشاره کرد. او در سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم 2 هم حضور اشت. نقش او در قهوه تلخ یکی از ماندگارترین ها در کارنامه وی می باشد.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی ستاره این روزهای نمایش خانگی

جواد عزتی از بازیگران پرتلاشی که از سال های دور فعالیت خود را آغاز کرد.جواد عزتی بازیگری را از تاترهای خیابانی استارت زد و به گفته خودش پارکی در تهران نیس که او در آن دیالوگ های نمایش نامه هایش را فریاد نزده باشد.جواد عزتی کارنامه درخشانی از خود تا به اینجای کار به جاگذاشته اما بدون شک سریال زخم کاری تجربه ای متفاوت از جواد عزتی است که این روزها در نمایش خانگی مهمان خانه های ایرانی ها شده است.

جوادعزتی

زخم کاری متفاوت و جذاب است و نقش مالک یک نقش قابل تامل که بسیاری از تفکرات را به چالش می کشد.در ادامه تحلیلی از نقش مالک زخم کاری را باهم می خوانیم که قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

سریال زخم کاری با کارگردانی محمدحسین مهدویان، این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده و توانسته رضایت مخاطبان باهوش سریال را جلب کند. یکی از نقاط قوت این سریال، شخصیت مالک با بازی درخشان جواد عزتی است که می‌توان گفت یکی از عمیق‌ترین شخصیت‌ها در میان سریال‌های اخیر ایرانی است. در ادامه با تحلیل شخصیت مالک از سریال زخم کاری همراه ما باشید.

اصل قدرت طلبی و جواد عزتی و همسرش

داستان سریال زخم کاری و شخصیت مالک حول محور قدرت طلبی تعریف می‌شود. این قدرت طلبی از ابتدا این گونه نبوده و طی گذشت سال‌ها و رخ دادن بعضی رویداد‌ها شکل کنونی را به خود گرفته. قبل از هر چیزی نخست بیایید به خود اصل قدرت طلبی نگاه نزدیکی داشته باشیم.

قدرت طلبی نوعی تمایل و یا به عبارتی بهتر نوعی نیاز فطری در درون انسان است که از کودکی آغاز شده و به شکل‌های مختلف در بزرگ‌سالی ظهور می‌کند. در واقع فرد قدرت طلب میل دارد تا بر همه چیز و همه کس حکومت کند و دوست دارد که بقیه از او حساب ببرند و امر بفرمای او باشند.

جوادعزتی

قدرت طلبی در کودک چیز طبیعی است که با رسیدن به رشد شناختی و اخلاقی حل و فصل می‌شود؛ اما قدرت طلبی در یک فرد بالغ، نوعی اختلال است که به صورت ناخودآگاه ظهور می‌کند. این اختلال و یا این شکل قدرت طلبی از ابتدا اینگونه نبوده.

به عنوان مثال، درون مالک نوعی حس تمایل به قدرت طلبی و حکومت کردن بر دیگران وجود دارد؛ تا جایی که برای رسیدن به این هدف، دست به کار‌های عصیانگرایانه‌ای می‌زند که هر کسی قادر به انجام آن کار‌ها نیست. در واقع این شکل از قدرت طلبی که ما از شخصیت مالک می‌بینیم، تنها وجه نهایی فرایند قدرت طلبی است.

این قدرت طلبی مانند هر تمایل دیگری در یک عنصر کلیدی ریشه دارد و طی یک فرایند شناختی _ روانی، رشد می‌کند و به یک تمایل غیر قابل کنترل تبدیل می‌شود.

جوادعزتی

احساس نیاز

در سکانسی از سریال زخم کاری، به دوران کودکی شخصیت مالک فلش بکی زده می‌شود. در این سکانس، مالک پشت تراکتوری نشسته که پدرش آن را برای شخص دیگری تعمیر کرده. مالک کوچک با گفتن یک دیالوگ، نشان می‌دهد که حس قدرت طلبی و تمایل به مالکیت او از دوران کودکی نیز با او همراه بوده. او می‌گوید: بابا، مگه با تراکتورمون نمیریم؟

رفتار متقابل پدرش نیز نشان می‌دهد که برای نیاز‌های او ارزش زیادی قائل است. اما نیاز‌های مالک تنها به صاحب یک تراکتور شدن ختم نمی‌شود.

او هم در دوره کودکی و هم در دوره جوانی، با مجموعه‌ای از نیاز‌های مادی، روانی و عاطفی روبه رو می‌شود که به علت اوضاع بد مالی خانواده‌اش قادر به بر طرف کردن این نیاز‌ها نیست.

جوادعزتی

ناکامی

شخصیت مالک از ابتدا در موقعیتی بزرگ شد که هم خودش و هم پدرش شخصیت‌های وابسته و مطیع بودند. به همین دلیل نه تنها به نیاز‌های او پاسخی داده نشد، بلکه در کنار آن مجبور بود نیاز‌های دیگران را بر آورده کند و به جای مالک بودن، مملوک باشد.

در واقع به بیانی بهتر، نیاز‌های مالک طرد شد و حس قدرت طلبی طبیعی او به شدت سرکوب شد؛ تا جایی که این حس قدرت طلبی درون او به شکل یک عقده رشد کرد. به این شرایط مالک که از کودکی تا جوانی با آن روبه رو شد، ناکامی می‌گویند.

حتی در یکی از فلش بک‌ها به صورت واضح مشاهده می‌کنیم که شخصیت مالک با ناکامی شدیدی مواجه می‌شود. آن هم ناکامی در رسیدن به معشوق خود یعنی منصوره. هیچ ناکامی بزرگ‌تر از ناکامی در راه عشق نیست. هر شخصیتی بعد از این ناکامی به شدت تغییر رنگ می‌دهد.

جوادعزتی

درماندگی آموخته شده

در روانشناسی یک بحث بسیار مهم و رایجی به نام درماندگی آموخته شده وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین معضل‌های جامعه یاد کرد. بیایید این مفهوم را در قالب زندگی شخصیت مالک بررسی کنیم.

همانطور که در بالا اشاره شد، شخصیت مالک از کودکی تا جوانی با مجموعه‌ای از نیاز‌های مهم روبه رو شد که در ادامه با ناکامی در راه برطرف کردن این نیاز‌ها مواجه می‌شود. وقتی ناکامی برای مدت محدود و کوتاهی رخ دهد، شخصیت استواری خودش را حفظ می‌کند و بازهم ظرفیت ادامه دادن را دارد.

درماندگی آموخته شده یعنی قبول کردن این که کاری از دست من بر نمیاید و من مدام شکست می‌خورم و هیچ کس هیچ اهمیتی به من نخواهد داد.

جواد عزتی

شخصیت مالک با مواجه شدن پی در پی با شکست و ناکامی، به نوعی درماندگی آموخته شده دچار می‌شود. او حتی انرژی برای جنگیدن و رسیدن به خواسته‌هایش ندارد و نیازی را مطرح نمی‌کند؛ زیرا می‌داند که با ناکامی مواجه می‌شود.

عقده قدرت طلبی در درون شخصیت مالک نیز از حالت فعال بودن خارج می‌شود و به صورت نهفته درون او خاموش می‌ماند و فعلا تنها راه تخلیه این عقده، قبول کردن حقارت و ناکامی است. اما مسلما داستان به اینجا ختم نمی‌شود.

زندگی شخصی جواد عزتی 

محمدجواد عزتی متولد20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.جواد عزتی متاهل است و همسرش مه لقا باقری نیز در حرفه بازیگری فعالیت می کند.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جوادعزتی

سریال هایی که تاکنون جواد عزتی بازی کرده است :لطفا دور نزنیم ، هیچ کس ، کمربندها را ببندیم ، باغ مظفر، سه دونگ سه دونگ ، مرد هزارچهره ، چاردیواری ، دست بالای دست و قهوه تلخ و سریال دردسرهای عظیم. جواد عزتی همچنین در فیلم سینمایی طلا و مس نیز بازی کرده است.

جوادعزتی

 

پرسش و پاسخ

  • جواد عزتی چند سال دارد؟
    جواد عزتی متولد 20 دی 1360 است
  • نام همسر جواد عزتی چیست؟
    مه لقا باقزی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها