کد خبر : 11739 / /
/

حواشی ورزشی| همسر عادل فردوسی پور کیست؟| عکس همسر عادل فردوسی پور| سلبریتی های ورزشی

عادل فردوس پور استاد دانشگاه صنعتی شریف است عادل فردوسی پور متولد یزد است عادل فردوسی پور مترجم زبان فرانسه است.

عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر تلوزیون است. یک خبر روی خروجی ها قرار گرفت مبنی بر اینکه فیلم عروسی دختر عادل فردوسی پور لو رفته است که واقعا شوخی زشتی است.  عادل فردوسی پور از چهره های دوست داشتی و مردمی است. عادل فردوسی پور استاد دانشگاه صنعتی شریف است عادل فردوسی پور متولد یزد است عادل فردوسی پور مترجم زبان فرانسه است.

این فیلم سکانسی از یک سریال است که در آن با عادل فردوسی پور شوخی شده است.

عادل فردوسی پور ازدواج کرده؟

فردوسی ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما تا کنون عکسی از همسرش منتشر نشده و خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی‌ پور در جایی منتشر نشده است.قبلا شایعه ای مبنی بر ازدواجش با مرجان محتشم منتشر شد که تکذیب شد و گویا همسرش شمالی می‌باشد و خبر نا موثقی از جدایی با همسرش نیز وجود دارد.

عادل فردوسی پور

  عادل فردوسی پور در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.

عادل فردوسی پور در چه رشته ای تحصیل کرده است؟

سرانجام در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. او در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است. عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد او «پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال با استفاده از تحلیل های رگرسیونی» بود.وی درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می کند.

پدرعادل فردوسی پور از اهالی رفسنجان و کرمانی الاصل است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسه "ذوقی" گذراند. عادل فردوسی پور از همان زمان علاقه اش به فوتبال نیز نمود پیدا کرد، علاقه ای که بعدها خانواده را نگران کرد. عادل فردوسی پور دوره راهنمایی را در مدرسه طالقانی گذراند و چهارسال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل 18 دیپلم گرفت.

عادل فردوسی پور بی شک یکی از محبوب ترین عوامل صدا سیما است که با برنامه ی 90 اش سال هاست که می درخشد. اما از زندگی خصوصی عادل به ندرت چیزی به بیرون درز می کند.عادل فردوسی پور ازدواج کرده و متاهل است اما تا به حال نامی از همسر عادل فردوسی پور برده نشده و هیچ بیوگرافی از همسر عادل فردوسی پور وجود ندارد اما عکس عادل فردوسی پور و همسرش منتشر شده است که این عکس تنها تصویر موجود از همسر عادل فردوسی پور می باشد .

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در برنامه نود

 "ماهیت برنامه "نود" نقد و بررسی بازی های لیگ و اتفاقات پیرامون فوتبال است. نمی توان اصل آن را تغییر داد." فردوسی پور متاهل است و از نظرات همسرش در خصوص برنامه بهره می گیرد. او از نظرات دیگران استقبال می کند، اما برای برنامه اش اسلوبی دارد.داور پیشکسوت فوتبال ایران درباره عادل فردوسی پور می گوید:"عادل فردوسی پور سعی می کند برنامه نود را به هیچ کس و هیچ چیز نفروشد و از بهترین دوستش هم انتقاد می کند.

او مهارت دارد که وارد ماجراهایی شود که برای افکار عمومی جالب است و متخصص کشیدن مو از ماست است."عادل فردوسی پور همزمان با برنامه نود بزرگ شد و با آغاز دوره لیگ برتر فوتبال و برنامه های هفتگی اش که به تحلیل رویدادهای ورزش فوتبال کشور می پرداخت، چهره شد. آنچنان که برنامه های عادل تاثیر مستقیمی در تیم های مطرح کشور، فدراسیون و تربیت بدنی داشت.

شرط عادل برای بازگشت به تلویزیون

عادل فردوسی‌پور و برنامه پربننده‌اش در سیما همیشه چالشی برای سازمان و امتحانی برای انعطاف‌پذیری و تحمل رسانه ملی بوده‌اند، اما زمانی که فروغی مدیر جوان شبکه سه تصمیم به برکناری عادل و حذف نود گرفت همه شوکه شدند.

در همه ماه‌های پس از آن هم این انتظار وجود داشته که موانع برداشته شود و مجری/گزارشگر محبوب به خانه‌ برگردد. کسی که بر اساس آمارهای خود تلویزیون، در همه سال‌های اخیر جزو بهترین برنامه‌سازان و مجریان کل سازمان بوده و جوایزی که هر سال به او اهدا شده این را شهادت می‌دهد. اما عادل بچه حرف‌گوش‌کنی نبود و برنامه نود سال‌ها با اما و اگر و دردسر فراوان روی آنتن رفت.

عادل فردوسی پور

سرانجام هم در «مدار» نبودن عادل باعث برکناری‌اش شد. اما به نظر می‌رسد همه اینها باعث شده جایگاه او بین مردم و تماشاگران سیما بالاتر برود و حالا منتقدان دیروز هم برای بازگشتش بی‌تابی کنند و فشار بیاورند. به همین دلایل و دلایل دیگر، از علی‌عسگری تا جبلی هیچکدام جسارت و صراحت این را نداشته‌اند که از برکناری او دفاع کنند و همیشه سعی کرده‌اند خود را حامی او نشان دهند و از ادامه همکاری‌اش خبر دهند. چالش بزرگ اما ادامه مخالفت تندروها و رسانه‌های اثرگذاری مثل کیهان با بازگشت و فعالیت عادل است.

این موج و عداوت را در زمان گزارش فردوسی‌پور در اینستاگرام دیدیم. آذر ماه پارسال که عادل فردوسی‌پور در اقدامی ناگهانی گزارشگر فینال لیگ قهرمانان در آسیا شد، رسانه‌ها و فعالان تندروی مخالف عادل تلاش زیادی کردند تا آن را بی‌اهمیت و شکست قلمداد کنند، اما استقبال مردم از صفحه اینستاگرام AFC و بازتاب این اتفاق گواهی دیگری می‌داد. از همان زمان و قبل از آن تلاش‌هایی شد تا عادل، به عنوان گزارشگر مسابقات فوتبال به شبکه سه برگردد، اما جدا از مخالفت‌های جریانی، خود او هم حاضر نشده بدون نود، فعالیت موثری در شبکه سه داشته باشد و ترجیح داده همان برنامه فوتبال120 شبکه ورزش را تنها حوزه فعالیت حرفه‌ای‌اش در رسانه نگه دارد.

دعوت‌ها و تلاش‌ها برای حضور او در VODها هم تا امروز به جایی نرسیده؛ یا ساترا مخالفت کرده یا خودش رغبتی نشان نداده یا هر دو. حالا و با آمدن پیمان جبلی به عنوان رییس به صدا و سیما اما، صحبت از بازگشت عادل جدی‌تر از همیشه به گوش می‌رسد.

صحبتی که پس از راه‌یابی ابراهیم رییسی به دفتر ریاست‌جمهوری زمزمه‌اش شنیده شد؛ بسیاری معتقد بودند برای جلب رضایت افکار عمومی و بازگرداندن آرامش به جامعه، می‌توان از شهرت و محبوبیت عادل استفاده کرد. آمدن او به نود می‌توانست نشانه‌ای از آشتی و نزدیکی مسئولان به لایه‌های ناراضی باشد. صحبت‌ها در مراکز امنیتی و سیاست‌گذار هم مطرح و موافقت نسبی اغلب نهادهای موثر جلب شد. حالا پیمان جبلی آمده و می‌گویند چه به لحاظ گرایش فکری و چه جریانی، با فروغی نزدیکی زیادی ندارد؛ پس شاید بهترین وقت برای برگرداندن عادل باشد.

عادل فردوسی پور

اما بر اساس اطلاعات ما، حالا این عادل است که پایش را در یک کفش کرده و از هر همکاری جدی با شبکه سه سر باز می‌زند. او همه درخواست‌ها برای همکاری را بی‌جواب گذاشته و به نظر می‌رسد مهمترین شرطش برای رجعت به شبکه سه نبودن فروغی باشد. عجیب هم نیست؛ نگاهی به آنچه میان این مدیر جوان و کم‌تجربه و فردوسی‌پور گذشته، برای نشان دادن عمق اختلاف میان آنها کفایت می‌کند و طبیعی است که عادل حاضر نباشد با بازگشتش امتیازی به دشمن بدهد.

شنیده‌ها هم از رفتن فروغی از شبکه سه حکایت می‌کند؛ با این حساب حداقل چند ماه دیگر باید صبر کرد و دید چه کسی جای او می‌آید و با برآورده شدن شرط جنجالی مجری مشهور، تماشای برنامه نود و شنیدن دوباره صدای او در مسابقات پرهیجان فوتبال ممکن خواهد شد یا نه.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.