راهنمای چگونگی دانلود آسان آهنگ از گوگل

کد خبر: 1047634
راهنمای چگونگی دانلود آسان آهنگ از گوگل

راهنمای چگونگی دانلود آسان آهنگ از گوگل

اغلب کاربران زمان بسیار زیادی را صرف گشتن در انواع موتور جستجو و یا انواع وب سایت مختلف می‌کنند تا آهنگ مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را به شکل کاملا رایگان دانلود از طریق اینترت دانلود کنند. در این مقاله قصد داریم به شما چند روش آموزش دهیم که به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را به صورت رایگان از اینترنت دانلود کنید.

روش‌های دانلود آهنگ جدید میفا موزیک

  1. روش اول از طریق گوگل: در این روش ابتدا شما باید وارد موتور جستجوی گوگل شوید سپس باید دستور مورد نظر زیر را در بخش جستجو (Search) تایپ کرده و وارد کنید:

Intitle:index.of?Format Persian-Today

حال پارامترهای جستسو را باید جایگزین کنید: در دستوری که در قسمت بالا ذکر شد باید به جای کلمه‌ی (Persian-Today) نام خواننده مورد نظر خود را فقط به زبان انگلیسی تایپ کرده و وارد نمایید. اکنون باید به جای کلمه (Format) فرمت مورد نظر خود برای آهنگ را تعیین کنید. برای سهولت بیشتر در کار شما یک مثال می‌زنیم: اگر به عنوان مثال به دنبال خواننده‌ای به نام SIAVASH هستید شما موظف هستید که به جای عبارت (Persian-Today) واژه SIAVASH را وارد کنید و سپس به دنبال موزیک مورد نظر با فرمت MP3 باشید و برای این کار باید به جای کلمه Format واژه MP3 را تایپ کرده و وارد کنید که در این صورت باید عبارت زیر نوشته شده باشد:

Intitle:index.of? MP3 SIAVASH

اکنون باید Enter را بزنیم تا موتور جستجو، جستجو را شروع کند و موزیک را پیدا کند. حال در صفحه جستجو شما می‌توانید نتایج سرچ اهنگ مورد نظر خود را ببینید. دقت داشته باشید که با ورود به هر یک از نتایج جستجو لیست موزیک مورد نظر شما موجود است. تنها کافی است که روی نام موزیک کلیک کنید و مقداری صبر کنید تا دانلود شود.

  1. روش دوم دانلود آهنگ با موبایل و یا تبلت: در این روش شما باید انگشت خود را فقط برای چند ثانیه بر روی لینک دانلود نگه دارید تا یک پنجره باز شود. پس از باز شدن پنجره شما چند گزینه را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله شما باید از بین گزینه‌های روی صفحه گزینه save link را انتخاب کنید تا دانلود اهنگ مورد نظر شما دانلود شود.
  2. روش سوم دانلود اهنگ به وسیله موبایل و یا تبلت اندرویدی ANDROID: شما می‌توانید با خود گوشی و بدون نرم افزار هم دانلود کنید ولیکن برای سهولت و سرعت بالا در دانلود شدن موزیک مورد نظر خود بهتر است از برنامه و یا اپلیکیشن Advanced Download Manager و یا به اختصار ADM را از کافه بازار و یا از گوگل پلی دانلود کنید و آهنگ مورد نظر خود را در آن جستجو کنید.
  3. روش چهارم دانلود آهنگ به وسیله کامپیوتر و یا لپ تاپ (بدون استفاده کردن از نرم افزار): در این روش برای دانلود آهنگ مورد علاقه خود ابتدا روی لینک آن کلیک راست کنید و بعد از آن گزینه save link as و یا گزینه save target as را انتخاب کنید تا پنجره‌ای باز شود. پس از باز شدن پنجره شما باید محل ذخیره شدن آهنگ خود را انتخاب کنید تا دانلود آن آغاز شود.
  4. روش پنجم با استفاده نمودن از اپلیکیشن دانلود منجر: در این روش شما باید آخرین نسخه نرم افزار IDM را دانلود کرده و به وسیله این برنامه می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را به آسانی دانلود کنید.

چگونگی دانلود آهنگ در گوشی موبایل آیفون

در ادامه مطلب یک روش بسیار ساده برای دانلود موزیک مورد نظر خود را با استفاده از گوشی آیفون آموزش خواهید دید:

  1. روش اول دانلود آهنگ با استفاده از اپلیکیشن document 5: document 5 اپلیکیشنی راه اندازی شده توسط کمپانی Readdle که یک file manager است که توانایی باز کردن، نمایش و مرتب سازی انواع فایل‌های گوناگون را دارد. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن دارای مرورگر داخلی (اختصاصی) نیز هست که به شما این قابلیت را می‌دهد که هر فایل مورد نظری را دانلود کرده و در محیط خود اپلیکیشن باز کنید و یا آن را به برنامه دیگری منتقل کنید. شما باید از برنامه اپ استور document 5 را دانلود کنید و وارد آن بشید سپس آیکون مرورگر که سمت راست در گوشه پایینی صفحه هست را انتخاب کنید. با این مرورگر شما می‌توانید در پیج‌های اینترنت بر روی هر فایلی که می‌خواهید کلیک کنید و آن را در گوشی خود ذخیره نمایید. سپس برنامه از شما می‌خواهد تا در صورتی که تمایل دارید نام و مسیر ذخیره فایل مورد نظر خود را تعیین کنید بعد از تعیین کردن محل ذخیره سازی و نام خود گزینه done را انتخاب کنید تا دانلود شروع شود. سپس پیامی مبنی بر تمام شدن دانلود برای شما نمایش داده می‌شود. پس از آن شما می‌توانید به بخش document در اپلیکیشن مراجعه کنید و فایل مورد نظر خود را پیدا کرده و به آن گوش دهید.

سایت پیشنهادی ما برای شما جهت دانلود ریمیکس جدید و آهنگ جدید ایرانی

مجموعه ای کامل از بهترین ریمیکس و پادکست های ایرانی خارجی با کیفیت عالی mp3

دانلود ریمیکس جدید

دانلود پادکست جدید

از دو دسته بالا میتونید کامل ترین آرشیو ریمیکس و پادکست های ایرانی دانلود کنید و لذت ببرید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها