16 فیلم جشنواره فجر 99 کدام فیلم ها هستند؟

کد خبر: 1048422
16 فیلم جشنواره فجر 99 کدام فیلم ها هستند؟

جشنواره فجر 99 در مجموع 110 فیلم متقاضی حضور در جشنواره را پذیرا بود که پس از بررسی های نهایی 62 فیلم شرایط شرکت در مسابقه از نظر هیئت داوران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را دارا بودند که از این میان 16 فیلم به بخش سودای سیمرغ راه یافتند که در ادامه لیست اسامی و اطلاعات مربوط به ای فیلم ها را مرور خواهیم کرد.

تمامی اطلاعات مربوط به جشنواره فجر 39 و همچنین تیزر و پوستر فیلم های شرکت کننده ، در صفحه ی این دوره از جشنواره در سایت " وصاله لطیفی " (منتقد سینما) موجود است.

16 فیلم جشنواره فجر 99 کدام فیلم ها هستند؟

لیست 16 فیلم نهایی بخش سودای سیمرغ

  1. ابلق

ابلق فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار است. تهیه کنندگی کار بر عهده محمدحسین قاسمی بوده و بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و مهران احمدی از بازیگران این فیلم می‌باشند

  1. بی همه چیز

بی‌همه چیز فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت می کند. این فیلم در شهر گرمسار فیلمبرداری شده است.

  1. تک تیر انداز

تک‌تیرانداز فیلمی به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح است.

  1. تی تی

تی تی فیلمی به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری است. الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا از بازیگران این فیلم می‌باشند

  1. خط فرضی

خط فرضی فیلمی به نویسندگی و کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا است. سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی از بازیگران این فیلم می‌باشند.

  1. رمانتیسم عماد و طوبا

رمانتیسم عماد و طوبا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ است. تهیه کنندگی کار بر عهده مهدی صباغ‌زاده بوده و الناز حبیبی و علی انصاریان از بازیگران این فیلم می‌باشند.

  1. روزی روزگاری آبادان

روزی روزگاری آبادان فیلمی به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و به تهیه‌کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی است این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

  1. روشن

روشن فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی است. رضا عطاران، سارا بهرامی و سیامک انصاری از بازیگران این فیلم می باشند.

  1. زالاوا

زالاوا فیلمی به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری و نویسندگی آیدا پناهنده است. این کار اولین فیلم ارسلان امیری به عنوان کارگردان بوده و نوید پورفرج و هدی زین‌العابدین از بازیگران این فیلم می باشند.

  1. ستاره بازی

ستاره بازی فیلمی به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

  1. شیشلیک

شیشلیک فیلمی به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، نویسندگی امیرمهدی ژوله و کارگردانی محمدحسین مهدویان است. این فیلم اولین تجربه محمدحسین مهدویان در قالب فیلم های کمدی می باشد و در جشنواره فجر 99 اکران خواهد شد.

  1. گیجگاه

گیج‌گاه فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی ارسلان امیری و عادل تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است. تهیه کنندگی کار بر عهده حنیف سروری و ولی‌الله مدنی بوده و حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم پور از بازیگران این فیلم می‌باشند

  1. مامان

مامان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آرش انیسی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

  1. مصلحت نظام

مصلحت نظام با نام سابق پدری فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

  1. منصور

منصور با نام سابق اوج ۱۱۰ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

  1. یدو

یدو فیلمی به کارگردانی مهدی جعفری، نویسندگی مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح است.

16 فیلم جشنواره فجر 99 کدام فیلم ها هستند؟

فیلم های حذف شده و توقیف شده ی امسال

سه فیلم " قاتل و وحشی" به کارگردانی حمید نعمت الله و "صحنه زنی" و "چپ،راست" با نظر مدیریت جشنواره شرایط حضور در مسابقه را نداشته و از لیست فیلم های جشنواره فجر حذف شدند

همچنین فیلم "غیبت موجه" به کارگردانی عباس رافعی توقیف شده و در جشنواره ی امسال اکران نخواهد شد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها