حضور کاندیدای زن اردبیل در مسابقه ۱۰۳+عکس

کد خبر: 481300

در حالیکه حضور کاندیداهای انتخاباتی در صدا و سیما به دلایل تبلیغاتی ممنوع است، اما شبکه سه سیما مسابقه‌ای را پخش کرد که یکی از کاندیداهای زن از حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در آن حضور داشت.

حضور کاندیدای زن اردبیل در مسابقه ۱۰۳+عکس
فارس: مسابقه تلویزیونی 103 که از شبکه سه سیما در روزهای یک شنبه و جمعه برگزار می شود، روز گذشته میزبان 103 نفر از جامعه کارگری بود. به گزارش سبلانه، اما نکته جالب در پخش این برنامه ضبط شده از سوی صدا سیما، حضور یکی از بانوان کاندیدا در انتخابات مجلس دهم از حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین بود.
حضور کاندیدای زن اردبیل در مسابقه ۱۰۳+عکس
سهل انگاری صدا سیما در پخش این برنامه تلویزیونی در حالی بود که طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی: « انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس از صدا و سیما و نیز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه ها و ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری ها و شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی(به هرمقدار استفاده می کنند) و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب، مجرم شناخته می شود».
حضور کاندیدای زن اردبیل در مسابقه ۱۰۳+عکس
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها