آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان

کد خبر: 503832

حسن هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم از تماس تلفنی با محمدرضا شجریان استاد آواز ایران خبرداده و نوشته روحیه‌ی ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت بود.

خبرآنلاین،: حسن هاشمی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته‌ی کوتاهی را با عنوان احوالپرسی با استاد، به اشتراک گذاشته که متن کامل آن بدین شرح است: امروز در تماسی تلفنی با استاد شجريان ضمن تبريك سال نو، جويای احوالشان شدم. روحيه ایشان بسيار خوب و صدايشان مثل هميشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.

از اين‌كه خبر سلامتیشان را از خودشان می‌شنيدم خوشحال شدم؛ و لازم ديدم به دليل دوستی دیرینه و ارادت به ايشان و با اطلاع دقيق از وضعيت سلامتیشان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته، ياد آور شوم كه ان شاءلله ايشان در دو تا سه ماه آينده به كشور باز می‌گردند و پزشكان متخصص ايشان اقدامات مورد نياز و باقی‌مانده را پی خواهند گرفت.

وظيفه خود می‌دانم به‌عنوان يك دوست، یک ايرانی و یک علاقه‌مند به آثار ايشان، و نيز به دليل مسئوليتم در دولت، درخصوص هر گونه حمايت برای تسريع در درمان و بهبودی ايشان ازهيچ كوششی مضايقه نكنم. بحمدلله همانطور كه در پيام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ايشان اميدوار و با نشاط، بهار امسال را نيز با شادابی و طراوت آغاز كرده‌اند. ما نيز همچون ساير دوستداران صدای ماندگار استاد شجريان، اميدواريم به زودی زود استاد را روی صحنه ببينيم و طنين اين صدای ماندگار دل‌های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها