سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر

کد خبر: 504974

تحویل سال ۱۳۹۵ در برخی هفت سین‌های ایرانی به گونه‌ای متفاوت اتفاق افتاد. در کنار نام و یاد شهدای مدافع حرم برخی از این هفت سین ها معطر به حضور معنوی شهدای مقاومت منطقه شد.

سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر
خبرگزاری تسنیم: رزمندگان دلاور مسلمان از اقصی نقاط جهان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به صورت داوطلبانه در سوریه حضور پیدا می‌کنند. حضور مدافعان حرم ایرانی در میان رزمندگان همواره خوش درخشیده است و در این راه فارغ از قومیت، زبان و نژاد همه دوشادوش هم برای مقابله با تروریست‌های تکفیری، طی حضوری مستشاری شهیدانی نیز تقدیم اسلام کرده‌اند. تعداد شهدای مدافع حرم در سال 1394 قابل توجه بود و روزهای سال گذشته با شهادت این والامقامان آمیخته شده بود. تحویل سال 1395 در برخی هفت سین‌های ایرانی به گونه‌ای متفاوت اتفاق افتاد. در کنار نام و یاد شهدای مدافع حرم برخی از این هفت سین ها معطر به حضور معنوی شهدای مقاومت منطقه شد که در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه و عراق به شهادت رسیدند. تصاویری از هفت سین‌های مدافعان حرم، هفت سین‌هایی به نیابت از شهدای مدافع حرم و هفت سین هایی به یاد برخی از این شهدا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که برخی از این تصاویر در ادامه می‌آید:
سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر سفره هفت سین مدافعان حرم در سوریه سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر سفره هفت سین‌های خانواده شهدای مدافع حرم سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر سفره‌های هفت سین‌ مدافعان حرم +تصاویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها