«بارکد» به مرز 9 میلیارد رسید

کد خبر: 552302

اقبال مخاطبین از فیلم های کمدی و اجتماعی در هفته گذشته بسیار خوب بود و در میان آثار کمدی فیلم «زاپاس» در این هفته از فروش «دراکولا» پیشی گرفت.

خبرگزاری فارس: از روز چهارشنبه دو فیلم سینمایی «لانتوری» و «امکان مینا» به سالن های سینما اضافه شد. این فیلم ها هر دو با مضمون اجتماعی به چرخه اکران اضافه شدند و در این میان فیلم «لانتوری» با اقبال بیشتری مواجه شده است.
علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: بیش از 80 درصد بلیت های سینمای فیلم «لانتوری» از طریق اینترنت از سوی مخاطبین خریداری شده است و شب گذشته با فروش 192 میلیون تومان فروش به فروش 333 میلیون تومان ظرف دو روز نمایش رسید.
وی درباره فروش فیلم های دیگر این دفتر پخش گفت: فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به فروش 1 میلیارد و 600 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «بارکد» در آخرین هفته اکران به فروش نزدیک به 9 میلیارد رسید و هم اینک فروش آن در تهران و شهرستان 8 میلیارد و 900 میلیون تومان است. فیلم سینمایی «دراکولا» نیز به فروش 3 میلیارد و 520 میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یافت.
محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نور تابان در گفت و گو با فارس درباره فروش فیلم «دختر» گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطب صورت گرفته و تبلیغ خودمردم باعث شد تا فیلم با توجه مخاطب مواجه شود این فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و در شهرستان به فروش بیش از 500 میلیون تومان دست یافته و تا کنون بیش از 2 میلیارد فیلم فروش داشته است. از چهارشنبه 20 مردادماه تعداد سینماهای نمایش دهنده فیلم در شهرستان به 45 سالن خواهد رسید.
غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش و بازاریابی حوزه هنری در گفت و گو با فارس درباره فروش «زاپاس» گفت: فیلم تاکنون به فروش 1 میلیارد و 798 میلیون و 500 هزار تومان در تهران دست یافته است که روز چهارشنبه در تهران به فروش 55 میلیون و در روز پنج شنبه 83 میلیون تومان فروش داشته است. فیلم هم اینک با فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و شهرستان مواجه شده است.
تازمانی که گزارش فروش آماده می شد آماری از فیلم امکان مینا از سوی دفتر پخش بنیاد سینمایی فارابی اعلام نشد و براساس سیستم مکانیز فیلم ظرف دو روز به فروش بیش از 20 میلیون دست یافته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها