اقدام غیرحرفه‌ای پانته‌آ بهرام توهین به ۲۰ میلیون ایرانی بود/ کار او یاغی گرانه بود

کد خبر: 889922

مردم عادی مردم خسته مردمی که خستگی شان از روزگار سخت این روز‌ها را با پی گرفتن داستان سریال شما در می‌کردند چه گناهی کرده بودند؟ تصمیم تان سنگدلانه نبوده است؟ متوجه بودید که این حرکت باغی گرانه شما ضربدر ۲۰ میلیون تماشاگر بالقوه یک سریال پربیننده می‌شود؟

اقدام غیرحرفه‌ای پانته‌آ بهرام توهین به ۲۰ میلیون ایرانی بود/ کار او یاغی گرانه بود

اقدام غیرحرفه‌ای پانته‌آ بهرام توهین به ۲۰ میلیون ایرانی بود/ کار او یاغی گرانه بود

هفت صبح: می‌دانید خانم بهرام همه حرف‌های شما و پشتیبانان شما را خواندیم. اتفاقا خودتان از همه ملایم‌تر بودید، اما موجی از سینماگران و بازیگران این حرکت شما در عدم بازی در قسمت انتهایی دلدادگان را با مجموع‌های از دستاویزهای سیاسی و جناحی قاطی کردند و چنان بیانیه‌های شداد وغلاظی بیرون دادند که انگار شماند شمان بازیگر خوب و در سایقه و داور خندوانه شو که یک پا روزا لوکزامبورگ هستید؛ و خب شاید دوستان هنرمند شما چنین انتظاری از شما دارند که پرچمدار استیفای همه دستمزد‌های معمولا کلانتان ازصدا و سیما باشید و در این مواجه ژست سوپر سیاسی هم بگیرید.

اما مردم عادی مردم خسته مردمی که خستگی شان از روزگار سخت این روز‌ها را با پی گرفتن داستان سریال شما در می‌کردند چه گناهی کرده بودند؟ تصمیم تان سنگدلانه نبوده است؟ متوجه بودید که این حرکت باغی گرانه شما ضربدر ۲۰ میلیون تماشاگر بالقوه یک سریال پربیننده می‌شود؟ نمی‌خواهیم از منوچهر هادی دفاع کنیم که اندازه‌های او در تلویزیون و سینما-چه خوب و چه بد - را می‌دانیم، قصدمان دفاع از تهیه کننده هم نیست حتی قصدمان حمایت از سریال دلدادگان هم نیست.

اما به خاطر دیر کرد در پرداخت قسط آخر دستمزدتان نباید با میلیون تا بیننده بازی می‌کردید. نباید خانم بهرام. کارتان از بیخ و بن اشتباه بود حالا هرچقدر توجیهات خودتان را داشته باشید هرچقدر نیازمند این قسط آخر برای فلان خرید مهم زندگی تان بودید و هر چقدر دوستان سرشناس تان از شما حمایت کنند؛ کار شما در بازی با احساسات تماشاگران این سریال غیر حرفه‌ای بود. شک نکنید خانم بهرام.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها