آخرین اخبار از فیلم جدید اصغر فرهادی

کد خبر: 959168

هنوز نگارش فیلمنامه فیلم جدید اصغر فرهادی به پایان نرسیده و تصمیم قطعی برای چگونگی تولید این فیلم، بعد از اتمام نگارش فیلمنامه گرفته خواهد شد.

آخرین اخبار از فیلم جدید اصغر فرهادی

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی با اشاره به خبر منتشر شده درباره فیلم جدید این کارگردان در شهر شیراز توضیح داد: «اصغر فرهادی از سال گذشته در حال نگارش فیلمنامه فیلم آینده خود است و تصمیم درباره چگونگی تولید این فیلم ، پس از اتمام نگارش فیلمنامه گرفته خواهد شد. طبیعتا هیچ کدام از بازیگران و دست‌اندرکاران این پروژه در این مرحله انتخاب نشده‌اند.

پس از اتمام نگارش فیلم‌نامه اخبار تولید آن از سوی روابط عمومی فیلم منتشر خواهد شد و تنها خبرهایی که از سوی روابط عمومی فیلم منتشر شود مورد تایید است.»

ثمین مهاجرانی درباره بخش دیگر این خبر که مربوط به نگارش فیلمنامه‌ چند فیلم کوتاه توسط اصغر فرهادی بود، توضیح داد: «خبر به این شکل صحت ندارد . ایشان چند ماه قبل کارگاه فیلمسازی در شمال اسپانیا برگزار کردند، دانشجویان این کارگاه در طول ۱۰ روز زمان برگزاری، بیش از ۳۰ فیلم کوتاه ساختند که بر اساس ایده‌های مطرح شده خودشان و پرورش ایده‌ها به صورت گروهی شکل گرفته و ساخته شدند. دانشجویان مطابق معمول این نوع کارگاه‌ها از راهنمایی‌های آقای فرهادی برای ساخت فیلم‌های کوتاه خود استفاده کردند.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها