آخرین وضعیت بیماری «ملکه رنجبر»

کد خبر: 966473

فریبرز ایروانی فرزند «ملکه رنجبر» گفت: خوشبختانه مادرم نسبت به روزهای ابتدایی پس از عمل جراحی قلب بهتر شده است، چندی پیش وی به دلیل تشدید افت فشار به بیمارستان منتقل شد اما خوشبختانه به تازگی و با نظر پزشکان مرخص شده است.

آخرین وضعیت بیماری «ملکه رنجبر»

میزان: فریبرز ایروانی فرزند «ملکه رنجبر» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: خوشبختانه مادرم نسبت به روزهای ابتدایی پس از عمل جراحی قلب بهتر شده است، چندی پیش وی به دلیل تشدید افت فشار به بیمارستان منتقل شد که خوشبختانه به تازگی و با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شد.

وی مشکل اصلی ملکه رنجبر را اینگونه توصیف کرد: در هر صورت کهولت سن را نباید فراموش کرد، مادر سن بالایی دارد و شاید بسیاری از مشکلات وی به همین دلیل رخ می‌دهد، البته مهمتر از مشکلات جسمی این روزها ملکه رنجبر با مشکلات روحی و افسردگی فراوانی روبرو شده است.

فرزند بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» اضافه کرد: مادرم فرد کاملاً اجتماعی بود و می‌توان گفت هر روز با مردم و جامعه در ارتباط بود، بعد از بیماری و خانه نشینی متاسفانه درگیری روحی فراوانی پیدا کرده و افسرده شده است، وی این روزها به شدت احساس تنهایی و افسردگی می‌کند.

وی درباره مشکلات فیزیکی بازیگر پیشکسوت تلویزیون افزود: مشکل اصلی مادرم از تداخلات دارویی است که همواره باید کنترل شود، وی هم اکنون داروهای بیماری قلب، معده، اعصاب و پارکینسون را به صورت همزمان مصرف می‌کند و این اتفاق گاهاً برخی مشکلات را برایش تشدید می‌کند.

ایراونی درباره وضعیت عمومی همچون حافظه و تکلم ملکه رنجبر اظهار کرد: خوشبختانه به صورت معمول مادرم مشکل تکلم و حافظه ندارد، اما گاها با حمله‌های پارکینسون و مشکلات اعصاب مدتی علاقه به صحبت با هیچکسی را نداشته و بیشتر سکوت می‌کند.

وی پیرامون عیادت مسئولین فرهنگی و سایر هنرمندان از ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: بالاخره همه مردم مشکل دارند و ما هم این مشکلات را درک کرده و از کسی توقع نداریم، اما در این میان رئیس انجمن پیشکسوتان تلویزیون تاکنون لطف فراوانی به ما داشته و همیشه کمکمان کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها