چراغ سبز به پرسپولیس در نقش جهان

کد خبر: 1006151

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

چراغ سبز به پرسپولیس در نقش جهان

خبرگزاری تسنیم: در روز دوم از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم از ساعت 20:45 امشب (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی محمدرضا حسینی در دقیقه 11 برای سپاهان و رضا خالقی‌فر در دقیقه 85 برای پارس گلزنی کردند. همچنین محمد کریمی در دقیقه 78 یک ضربه پنالتی را برای سپاهان به هدر داد.

قضاوت دیدار سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم بر عهده محمدرضا اکبریان بود.

این تساوی در حالی رقم خورد که امیر قلعه‌نویی در نشست قبل از این بازی اعلام کرده بود «تیم‌های هومن افاضلی زیبایی فوتبال را از بین نمی‌برند». این اتفاق با نتیجه رقم خورده در اصفهان باز هم تکرار شد.

سپاهان با تساوی در بازی خانگی شانس قهرمانی پرسپولیس را بیش از پیش کرد.

پیکان ۲ - گل گهر صفر/ شاگردان ویسی از منطقه سقوط خارج شدند

پیکان در دیداری حساس توانست با دو گل گل‌گهر سیرجان را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، پیکان و گل‌گهر سیرجان امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی و تلاششان برای بقا در لیگ برتر از حساسیت بالایی برای این دو تیم برخوردار بود و در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر پیکانی‌ها به پایان رسید. در این دیدار ماهان رحمانی در دقیقه ۱۲ و نادر محمدی در دقیقه ۴۷ برای شاگردان عبدالله ویسی گل‌زنی کردند.

با این نتیجه پیکان و گل‌گهر جایگاهشان را با هم عوض کردند و به ترتیب با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم و ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفتند و در حال حاضر گل‌گهر در منطقه سقوط قرار گرفت.

از حواشی این دیدار می‌توان به درگیری دو تیم و اعتراض شدید عبدالله ویسی به داور در نیمه نخست اشاره کرد که باعث توقف چند دقیقه‌ای این دیدار شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها