خبر محرومیت پرسپولیس به هیچ وجه صحت ندارد

کد خبر: 1007062

باشگاه پرسپولیس درباره خبر محکومیت و محرومیت این باشگاه در پرونده برانکو توضیحاتی را بیان کرد.

خبر محرومیت پرسپولیس به هیچ وجه صحت ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان: باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هیچ‌گونه حکم محرومیتی از سوی فیفا یا دیگر مراجع بین‌المللی به باشگاه ابلاغ نشده است و خبر اعمال محرومیت به هیچ‌وجه صحت ندارد. در این اطلاعیه آمده است: در پی نگرانی‌های پیش آمده برای هواداران از ناحیه انتشار شایعاتی مبنی بر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات به روی باشگاه پرسپولیس از سوی منابع غیر رسمی، باید به اطلاع عموم هواداران عزیز و افکار عمومی برساند که این خبر به هیچ‌وجه صحت نداشته و هیچ حکمی از سوی مراجع بین‌المللی علیه باشگاه ابلاغ نشده است. در این ارتباط، همان‌طور که پیش از این مورد تاکید قرار گرفت، باشگاه پرسپولیس در جریان پرونده ایوانکوویچ و دستیاران او در مهلت قانونی نسبت به ارجاع پرونده به CAS اقدام کرد. با توجه با ایراد‌های شکلی نسبت به ضمائم ارسالی نامه‌ای از سوی آن دادگاه ارسال شد که با رفع اشکال، پاسخ مناسب همین امروز ارسال گردید. این در حالی بود که با توجه به زمان‌بر شدن این روال، کمیته انضباطی فیفا در روز‌های گذشته در ارتباط با پرونده نامه‌ای را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد. بنا بر توضیح معاونت حقوقی باشگاه، کمیته انضباطی فیفا، حتی با این فرض که باشگاه پرسپولیس نسبت به ارجاع موضوع به دادگاه عالی ورزش اقدام نمی‌کرد با توجه به تاریخ اعلامی در نامه ارسالی خود، زمانی در چند هفته آینده را برای رسیدگی به موضوع تعیین کرده بود و بر این اساس ممکن نیست قبل از این تاریخ اقدام به اعلام نظر یا صدور رای نماید.

خواجه وند: هیچ خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در رابطه با مسائل مختلف توضیحاتی داد.

مهدی خواجه‌ وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در درباره پایان مهلت سرخپوشان برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: درباره این خبر بزرگنمایی شده است. پیرو دعوای مطرح شده بین باشگاه و برانکو به این دعوا پاسخ داده و به دادگاه CAS اعتراض کردیم. این دادگاه روند شکلی هم دارد و وقتی اعتراضی را مطرح می‌کنید، باید ضمائم خود را هم ارسال کنید.

او افزود: فیفا از ما درباره ارسال ضمائم سوال پرسید و امروز پاسخ فیفا را دادیم. با این وضعیت باشگاه با خطری مواجه نیست.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مدیریت باشگاه دنبال مذاکره و مصالحه با برانکو است و صرف نظر از نتیجه دعوی، پیگیر حل موضوع از طریق مذاکره هستیم. همزمان پرونده مطرح شده در CAS هم مدیریت می‌شود و این موضوع هم با کمترین هزینه و بهترین شکل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

جوابیه وکیل برانکو به ادعای رسول پناه و باشگاه پرسپولیس

خواجه وند گفت: گزارش‌های نیمه موثق من و باشگاه را تحت فشار قرار می‌دهد، خود پرونده تحت فشارم نمی‌گذارد. باور کنید اینگونه اخبار شرایط را برای ما سخت و تصمیم گیری را مشکل می‌کند. برخی‌ها هم می‌گفتند چرا از این پرونده دفاع کردید.

وی افزود: بار‌ها گفته ام باشگاه پرسپولیس ۶ ماه قبل حتی امکان پرداخت حداقلی را هم نداشت، اما اکنون امکان مذاکره و پرداخت وجوه را به بهترین شکل دارد. این پرونده تاکنون مدیریت شده است. نتیجه دعوا و اینکه رای علیه ما صادر شود بحث دیگری است. من شرایط مدیریت باشگاه را هم در نظر می‌گیرم، اما اگر کار به اینجا نمی‌رسید، ۶ ماه قبل پرسپولیس با محرومیت مواجه می‌شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: موضوع مورد مطالبه برانکو در ابتدا یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو بود، اما اکنون با دفاعیات صورت گرفته یک میلیون و ۵۰ هزار یورو است.

وی ادامه داد: این نگاه به دعوا‌های مطروحه علیه تیم‌های ایرانی، ملی و حرفه‌ای نیست. همین خبری که امروز پخش شد برای ما و هواداران ایجاد نگرانی و استرس می‌کند. اعتراض حق پرسپولیس است و فیفا هم پس از طرح اعتراض می‌گوید کپی مدرک را هم بفرست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها