لیونل مسی سکوتش را شکست

کد خبر: 1018208

مهاجم بارسلونا که می خواست آبی اناری‌ها را ترک کند درباره این تصمیم توضیح داد و در طول مصاحبه تفصیلی خود با سایت گل بارها به رییس باشگاه کنایه زد.

لیونل مسی سکوتش را شکست

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، لیونل مسی یک فصل دیگر در بارسلونا می ماند و می تواند پس از سی ام ژوئن به صورت بازیکن آزاد تیم کاتالانی را ترک کند. ستاره آرژانتینی از طریق مصاحبه با سایت گل تصمیمش را اعلام کرد تا پایانی باشد برای بحران به وجود آمده که از بیست و پنجم آگوست به خاطر فکس به باشگاه بارسلونا و درخواست جدایی از تیم شروع شده بود.

در این مصاحبه کاپیتان بارسلونا گفت: من فکر کرده بودم و مطمئن بودم که می توانم به صورت بازیکن آزاد تیم را ترک کنم. رییس باشگاه همیشه به من می گفت در پایان فصل می توانم در رابطه با ماندن یا جدایی ام تصمیم گیری کنم. اکنون اصرار دارند که باید این اتفاق پیش از دهم ژوئن رخ می داد. در آن زمان هنوز نیمی از بازی های لالیگا به خاطر ترس از این ویروس لعنتی و این بیماری باقی مانده بود و تاریخ رقابت ها کاملا تغییر کرد. به همین دلیل در تیم ماندم. اکنون در باشگاه می مانم چون رییس باشگاه به من اطلاع داد تنها در صورت پرداخت ۷۰۰ میلیون یورو امکان جدایی ام وجود دارد و در غیر این صورت کار به دادگاه می کشد. من هرگز علیه بارسلونا در دادگاه حاضر نمی شوم چون این تیم را دوست دارم و از زمان حضور در این باشگاه به همه چیز رسیدم. زندگی ام را در اینجا ساختم. بارسا به من همه چیز داد و من هم. هرگز به این موضوع فکر نکردم که علیه بارسلونا به دادگاه بروم.

مسی درباره دلیل جدایی اش اظهار کرد: به خاطر شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانام اروپا نمی خواستم تیم را ترک کنم. از خیلی وقت پیش به این موضوع فکر کرده بودم. به رییس گفته بودم و او همیشه به من می گفت که در پایان فصل می توانم در این رابطه تصمیم گیری کنم. با این حال به حرفش عمل نکرد. زمانی که نسبت به باشگاه محبوبم ابهام پیدا کردم احساس خیلی بدی داشتم و برایم دردناک بود. من چه می رفتم و چه می ماندم از علاقه ام به بارسا کم نمی شد.

ستاره آرژانتینی افزود: در این دنیای فوتبال که خیلی پیچیده است تعداد زیادی انسان دروغین وجود دارد. در این مدتی که گذشت توانستم این افراد را بشناسم. هر سال می توانستم بارسا را ترک کنم و پول بیشتری از باشگاه کسب کنم. همیشه گفته ام بارسا خانه من است و این احساس را داشتم و دارم. احساس می کردم نیاز به تغییر دارم و اهداف جدید و چیزهای تازه. به دنبال یک پروژه قدرتمند و برنده بودم که بتوانیم به قهرمانی هایمان با بارسلونا ادامه دهیم تا به افتخارات تیم افزوده شود. در حقیقت مدتی است که نه پروژه ای وجود دارد و نه هیچ چیز دیگر. تنها زمانی که اتفاقی رخ می دهد چاله ها را نصف و نیمه می پوشانند.

اسطوره بارسا از طریق فکس به باشگاه اطلاع داده بود که می خواهد تیم را ترک کند. مسی در این رابطه اظهار کرد: فکس به خاطر انجام عملی رسمی بود. در طول سال به رییس باشگاه گفته بودم می خواهم بارسا را ترک کنم و اکنون زمان جست‌وجوی اشتیاق های جدید و چالش های جدید برای من است. او همیشه به من می گفت حالا صحبت می کنیم اما این اتفاق رخ نداد. رییس اجازه نمی داد من حرفی بزنم به همین خاطر از فکس استفاده کردم. این کار به خاطر جنجال به پا کردن یا نرفتن به باشگاه نبود. تنها می خواستم به صورت رسمی خواسته ام را مطرح کنم و این که تصمیم خود را گرفته بودم. اگر من فکس ارسال نمی کردم انگار هیچ اتفاقی نیفتاده بود. آن ها گفتند که پیش از دهم ژوئن باید اقدام می کردم اما آن زمان نمی شد چون در جریان مسابقات بودیم.

مسی با وجود انتقادات از مسئولان باشگاه نمی خواهد برای تیمش کم بگذارد. مهاجم آرژانتینی گفت: در بارسلونا خواهم ماند و در عملکردم تغییری ایجاد نخواهد شد. بهترین سطح خود را به نمایش می گذارم. همیشه می خواهم پیروز شوم. من اهل رقابت هستم و نمی خواهم چیزی را از دست بدهم. همیشه بهترین ها را برای باشگاه می خواهم برای بازیکنان و برای خودم. در آن زمان گفتم که با این شرایط نمی توانیم قهرمان شویم. در حقیقت اکنون نمی دانم چه اتفاق هایی خواهد افتاد. سرمربی جدید است و یک تفکر جدید وجود دارد. این خوب است اما باید دید تیم چگونه جواب می دهد و می تواند رقابت کند یا نه. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که می مانم و با تمام وجود بازی خواهم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها