نقل و انتقالات استقلال زیر ذره بین فکری/فکری: به خانه خودم برگشتم

کد خبر: 1025230

پرونده نقل و انتقالات باشگاه استقلال با تصمیم نهایی محمود فکری بسته می‌شود.

نقل و انتقالات استقلال زیر ذره بین فکری/فکری: به خانه خودم برگشتم

باشگاه خبرنگاران جوان: محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی به تیم فوتبال استقلال ملحق شد و فصل آینده هدایت آبی پوشان را بر عهده دارد.

باشگاه استقلال قبل از انتخاب فکری تعدادی از بازیکنان لیگ برتری جذب کرده که نام سعید واسعی نیز در بین این نفرات جدید دیده می‌شود. گفته می‌شود استقلال با واسعی قرارداد داخلی امضاء کرده است.

استقلالی‌ها به دنبال جذب بازیکنان دیگری مانند مهدی مهدی پور، مهدی کیانی و یکی - ۲ بازیکن دیگر هستند که قرار است فکری تصمیم نهایی را برای جذب این بازیکنان بگیرد.

فهرست استقلال ۲ - ۳ جای خالی برای جذب نفرات جدید دارد.

دستیاران فکری در استقلال چه کسانی هستند؟ سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی با قراردادی ۲ ساله هدایت استقلال را بر عهده گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی به تیم فوتبال استقلال ملحق شد و فصل آینده هدایت آبی پوشان را بر عهده دارد.

قرار است حنیف عمران زاده، سیروس دین محمدی و آرش برهانی در تیم فوتبال استقلال به عنوان کمک‌های فکری فعالیت کنند.

البته صمد مرفاوی نیز در کادر فکری در تیم نساجی حضور داشت که گفته می‌شود مرفاوی حاضر نیست به کادر آبی پوشان ملحق شود.

اهداف سرمربی جدید استقلال مشخص شد/ ایجاد فضایی که همه لذت ببرند

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهدافش در این تیم را مشخص و تاکید کرد قصد دارد با کمک مجموعه باشگاه فضایی را بوجود بیاورد که همه از آن لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری شامگاه چهارشنبه ۱۶ مهرماه با امضا قراردادی دو ساله هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده گرفت.

سرمربی جدید آبی پوشان پس از امضا این قرارداد گفت: خیلی خوشحالم که مجددا به خانه خودم برگشتم. جا دارد از همه پیشکسوتان و اعضای این باشگاه رخصت بگیرم.

محمود فکری ادامه داد: ان شالله که بتوانم توانایی و انرژی که دارم را به این باشگاه بدهم و با کمک هواداران و مجموعه فضایی را به وجود بیاوریم که همه از آن لذت ببریم.

سرمربی جدید آبی های تهران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم تیم استقلال را به جایگاه واقعی اش که مردم و علاقمندان دوست دارند برسانیم.

فکری: به خانه خودم برگشتم/ از همه پیشکسوتان رخصت می‌گیرم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برساند.

به گزارش ایسنا، محمود فکری بعد از امضای قرارداد با استقلال اظهار کرد: خوشحالم دوباره به خانه خودم برگشتم. در ابتدای کار می‌خواهم از همه پیشکسوتان چه کسانی که الان در باشگاه مشغول کار هستند و چه کسانی که قبلاً در باشگاه بوده‌اند رخصت بگیرم.

وی افزود: ان‌شاءالله بتوانم انرژی خود را به باشگاه بدهم و با کمک همه فضای خوبی به وجود بیاوریم تا همه از این فضا لذت ببرند و استقلال را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

فکری در پاسخ به این پرسش که برنامه‌اش برای استقلال چیست هم توضیح داد: مجددا از هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که من را قابل دانستند تا در خدمت این باشگاه باشم. ان‌شاءالله که بتوانیم با کمک همه مجموعه استقلال، هواداران، رسانه‌ها جایگاه واقعی استقلال را مجددا پیدا کنیم و استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید از جمعه تمرینات را شروع می‌کنیم. یک سری مشکلات داخل تیم و در بین بازیکنان و در مجموعه بوده است. ان‌شاءالله این مسائل را برطرف کنیم. استقلال باشگاه بزرگی است و بازیکنان بسیار خوبی را داشته و اگر نیاز باشد جذب می‌کنیم. جلو می‌رویم. باید خالصانه در خدمت تیم باشیم و همه وظایف‌مان را بدانیم. یعنی من به عنوان مربی وظایفم را بدانم و بازیکن و مدیریت هم وظایف‌شان را بدانند. اگر این اتفاق رخ بدهد مطمئنا با یک کار تیمی استقلال می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و طرفدارانش را سربلند کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها